Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Du vil få en del nye kjerner lista opp i grub(den nye kjernen til hardy), pluss de gamle. Windows vil fortsatt være tilstede.

 

ALt vil være som det var, bortsett ifra at du får et nyere ubuntusystem :)

 

Okei, takk! :)

 

Krise her nå!

 

Det du sa stemte ikke! :( Oppdaterte til Hardy, restartet og når jeg fikk opp skjermen for å velge OS var ikke WinXP der lenger! Det var derimot 2stk for Hardy pluss noen for recovery og memtest greier. Hva nå?

**

noen greier her

**

EDIT: Fikk løst det. Trengte bare legge til noe greier jeg fant på ei nettside. :)

Heisann. Det jeg sa stemmer bestandig, med mindre du har gjort manuelle endringer i configfila til grub. Mellom "#start" og "#end debian automatic kernel list"-kommentarene, må du ikke legge til windowspartisjonen, da disse vil bli overskrevet av systemet.

 

Du må med andre ord ikke skylde på meg når du gjør noe feil :) Bra du fikk løst det da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bortsett ifra navnet, ingenting. Colaen har visstnok vunnet smakskonkurranser i Englang og greier^^

 

Jeg hadde håpet de hadde den tilgjengelig på Sit Tapir, men jeg fant den ikke da jeg var innom tidligere i uka :/

 

Fikk de av en kompis som lånte videokameraet mitt. Tror de ble kjøpt på Sit Tapir på Gløshaugen. De smaka ganske greit.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Etter værste dagen på jobb hitill i år er det godt å komme hjem å slappe av med en av de her:

 

Har de egentlig noe med Ubuntu Linux å gjøre?

Niks :D

Må si den har skapt mye forvirring :p

 

Leste faktisk en artikkel om den i et Linuxblad fra england også :D

 

Kjøpte en i Oslo for en stund tlibake siden, var helt grei, er ikke så veldig glad i brus sånn ellers da, så ikke rette personen til å bedømme smaken.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Xubuntu, kanskje, eller eventuelt en enda mer lettvekts distro? Kjører du f.eks. en av *box-vindusbehandlerne kan du slippe unna med lite minnebruk, men vil tro at du vil slite med bare 32mb minne. Finner du en ekstra 128mb/64mb brikke vil nok de fleste "lette" distroer kunne kjøre ganske greit. :)

Lenke til kommentar

Eneste forskjellene mellom G35 og P35, er at G35 har integrert grafikk (P35 har ikke), P35 har støtte for DDR3 (G35 har ikke), og at G35 bruker ICH8 som sørbrikke, mens P35 bruker ICH9.

 

Jeg har selv et HK med G33 brikkesett, som også bruker ICH9 på sørsiden, og det fungerer strålende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...