Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows-folka vil nok gi XP konsekvente plusser. Derfor er det viktig at vi gir det konsekvente minuser. NB. Gi plussen til det linux-OS'et som har minst stemmer. Da unngår vi at Windowsene prøver å kjøre det ene Linux-alternativet i senk.

 

Siden de trolig er flere enn oss er det viktig at vi benytter oss av sjansen for å stemme når det er minst 5 som har stemt etter oss. Hvis vi er 6 stk og holder på etter tur utover natta så får vi eliminert Windows XP.

 

</spilltaktikk> :)

Lenke til kommentar

"Linux andre" er eliminert. Da er det bare å sette inn storslegga på Ubuntu! Husk: 5 stemmer mellom hver gang en selv kan stemme:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Attention!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...iew=getlastpost

 

Ubuntu og linux er snart eliminert. Det haster! redd Linux!

 

Dette går på ære

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar
Det er mulig vi må la det ene alternativet gå slik at alle stemmer går til ett Linux alternativ. Hvis ikke kjemper vi 1 mot to eller med kun 50% effektivitet. Forslag til taktikk? Hvem må utgå av taktiske grunner?

Jeg er ikke enig i taktikken fordi Windosene vil gi minus til Ubuntu i stedet for et tilfeldig valg mellom Linux andre og Ubuntu. Å ofre et alternativ vil være som å sende inn fortroppen i en krig, en etter en. Men men. Det spiller ingen rolle nå lengre fordi Linux andre er ute. Da er det bare å stå hardt på for at Windows XP ryker ut. Husk at man kan stemme på nytt dersom 5 andre har stemt i mellomtida.

Lenke til kommentar

For en liten tid tilbake var det en del tråder her om fordeler/ulemper med amd64 vs x86. Jeg skrøyt av at jeg bruker amd64 på desktopen helt uten problemer av noe slag. Vel, hvor lenge var Adam i Paris..

 

Jeg bruker MPlayer svn kompilert for amd64 som backend for all audio/video. Dette fungerer stabilt og smertefritt, men nå har jeg støtt på et lite problem. Jeg prøver å spille av en hd-video med audio format 0x162, wma9dmo/wmadmo. Video fungerer flott, men ingen audio. Med MPlayer kompilert for x86 med win32codecs får jeg både video og audio.

 

Det virker ikke som om det går å kompilere MPlayer for amd64 med støtte for audio format 0x162, wma9dmo/wmadmo. Dvs det virker rett og slett som om dette ikke er reverse engineered enda og at det forutsetter bruk av win32codecs.

 

Synspunkter? Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...