Håvard Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det mulig å bruke KDEmod på Linux Mint, eller fungerer det bare på Arch Linux? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det nokon som har provd ut eyeOS eller liknandes? http://eyeos.org/ Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har prøvd det litt. Artig konsept, men alt for tregt for min del. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ser at det står at det er 11 dager til "drømmen blir realitet" på www.kde.org nå. Er det noen som har testet den siste slippkandidaten til KDE 4.0 som har noen formeninger om den? stor forbedring fra KDE 3.5.8, eller ikke? Endret 30. desember 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Anbefaler at du holder deg til 3.5.x til 4.1 eller 4.2 kommer ut. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Såpass ja, har lest om mange som klager på problemer med plasma og slikt. Får vel satse på at de får fiksa de aller verste problemene i KDE 4.1 da Endret 30. desember 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen anbefalinger til ett strategispill som ligner på civilization 4? Har testet freeciv, men falt ikke helt for det... Er det Civ4 i wine som er tingen da?.. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Må si meg meget imponert over kde 4 rc-en jeg prøvde ut. Fikk ikke prøvd composite i kwin da jeg kjørte fra live cden til suse, men likte det nye themet og ikona spesielt godt; i tillegg til plasma og widgetene som følger med (wohoooo, analog klokke! ). Det nye utseende til amarok 2.0 var suverent, og krita og kword har fått seg noen oppgraderinger. Meeen, mange programmer kræsja, og den nye taskbaren er ikke like god som gamle kicker (denne kan også brukes i kde 4 da), og jeg veit ikke om jeg helt likte den nye suse inspirerte startmenyen. Ellers var Dolphin en fryd å bruke, og Konqueror skal visst bruke dolphin som en kpart. Neste kubuntu skal forresten komme med kde 4, der du i tillegg kan velge kde 3.5 . Bare 3.5-versjonen blir LTS. Endret 30. desember 2007 av dabear Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 God nyttår, alle *NIX-ere! Håper alle sammen får et godt nytt år! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår ja! Vi får se hvordan fri programvare utvikler seg gjennom 2008. Gode tider i vente! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi får se hvordan fri programvare utvikler seg gjennom 2008. Gode tider i vente! Det kan se slik ut ja. Gleder meg til å se hva som skjer... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neste kubuntu skal forresten komme med kde 4, der du i tillegg kan velge kde 3.5 . Bare 3.5-versjonen blir LTS. Når er det? Mener du den neste stable releasen av Ubuntu, eller neste oppdatering? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hardy Heron Final, ja. Du kan prøve kde 4 på 7.10 om du vil og: http://kubuntu.org/announcements/kde4-rc2.php Endret 1. januar 2008 av dabear Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så jeg får ikke KDE4 om jeg installerer Kubuntu nå? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 nei, med mindre du leser linken overfor, som forteller hvordan du installerer kde 4 på den ubuntuen som er ute nå Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nokon som veit kor eg kan få tak i Quake 3 til Linux? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, men er på jakt etter ein plass som eg kan laste det ned i frå(kjøpe over nett og få cd nøkkelen på mail e.l.). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 noen som får nyeste amsn til og funke i ubuntu 7.10 ? lite samarbeidsvillig her i vertfall Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er særs ny på alt som har med linux og gjøre og har kun hatt ubuntu 7.10 på min laptop i et par dager. Jeg har fått det meste til å fungere, men jeg har fortsatt et problem som jeg antar er rimelig lett løsbart. Jeg har uansett itno erfaring på dette feltet, så jeg står litt fast. Saken er at jeg prøver å få flash til å fungere i Opera, og i følge en del guider på verdensveven kan problemet enkelt løses ved å kopiere filen libflashplayer.so til Opera sin plugins-mappe. Det får jeg imidlertid ikke lov til da jeg tilsynelatende ikke har skrivetilgang til den mappen. Jeg antar det hele kan løses i terminalen ved hjelp av en eller annen sudo-kommando? Eller er det eventuelt en annen måte å løse det på? Hadde satt stor pris på litt hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå