olefiver Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg bruker Opera uten flashplugin installert for å slippe all ubrukelig flashreklame ol. Hvis jeg vil se no flashfilmer har jeg firefox med flashplugin. For flash og firefox er kanskje ikke bestevenner, men flash tåler ikke trynet på opera... BTW, jeg tror ikke det er kun kombinasjonen firefox og flash, jeg har skjelden problemer med den kombinasjonen. I min erfaring er problemet når slikt skjer dårlige flashfiler. *** Hvis ESR, RMS og Torvalds er de tre hellige konger, hva er GNU/Linux da? GOD JUL til alle linux-brukere Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 GNU/Linux er frelseren, sendt for å frelse menneskeheten fra propritær programvare (ondskap), spesielt Antikrist (Microsoft) Alle sammen, ha en god jul, og happy "GNU" year Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Flash virker ofte fint i Opera hos meg. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker som regel bra med flash og opera hos meg og, men har tidvis problemer med at opera krasjer pga flash. Adobes flashutviklere har selv sagt at flash ikke er tilpasset, eller ikke er godt nok tilpasset, opera. Men mine erfaringer er jo kun mine erfaringer Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Går det ann å "resette" kubuntu, sånn att alle innstillinger jeg har gjordt endres tilbake til standard innstillinger? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det lar seg vanskelig gjøre, men om det er snakk om brukerinstillinger, er det bare å slette innholdet i $HOME. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hehe, da får jeg bare kjøre inn cden og innstallere på nytt da Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Trenger da ikke det? Slette ~/.kde skulle vel holde? rm -rf ~/.kde Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Skulle gjerne hatt norsk tegnsetting i Arch jeg. Satt locale i rc.conf og kj0rt locale-gen, men til ingen nytte. Er helt fint uten X, men med X blir det av en eller annen grunn amerikansk tegnsetting. edit: Hurra for XkbLayout i xorg.conf edit2: Hva heter det programmet som kan vise batteristatus, cpustatus osv rett på skrivebordet i ren tekst? Endret 26. desember 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har Linux Mint de samme problemene med spindown på harddisken som Ubuntu? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har Linux Mint de samme problemene med spindown på harddisken som Ubuntu? Debian har i hvert fall samme problem. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har Linux Mint de samme problemene med spindown på harddisken som Ubuntu? Mint er vel stort sett ubuntu med et par forandringer, så jeg vil anta det ja. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Et kjapt spørsmål her. Kom over en guide som lot deg endre navnet på en FAT32-formatert USB-harddisk, men kan jeg risikere å tape data ved å følge denne guiden? https://help.ubuntu.com/community/RenameUSBDrive Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ...oooog der var SCO fjernet fra NASDAQ-indeksen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har Linux Mint de samme problemene med spindown på harddisken som Ubuntu? Mint er vel stort sett ubuntu med et par forandringer, så jeg vil anta det ja. Hvordan løser man dette problemet? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Se om ikke løsningen du finner her hjelper. Mvh Meg. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 http://svn.irssi.org/repos/irssi-python/ Er det noen som får til å kompilere irssi-python? Jeg har store problemer med configure.in fila, virker som den ikke er kompatibel med nyeste versjon av autoconf. svn co http://svn.irssi.org/repos/irssi-python/ cd irssi-python/ cd src/ awk -f constants.awk constants.txt > pyconstants.c cd .. autoconf ./configure --with-irssi=~/programs/irssi-0.8.10/src/ Den siste linja outputer diverse feil i configure.in Lenke til kommentar
Canute Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sikker på at det ikke er kommandoen ovenfor som er feil? Altså, det autoconf skal gjøre er vel nettopp det å lage configure.in, du har vel autoconf og automake installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå