jorgis Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hey, stemmer! Så ikke at jeg hadde det jeg også før nå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk også bestille 10 stk. Navn og adresse lå inne fra før. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser at det har sneket seg inn en del Tango-ikoner i forumet !! (i menyen oppe til venstre) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så det i stad å. Fint det da for å promotere gpl Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) I boksen på D-Link DGE-528T lå hele GPL v2 printet ut på et sammenbrettet ark. Er det noen som har noen anelse hvorfor? Endret 9. oktober 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 endrebjorsvik: Antageligvis finnes det GPLv2-lisensiert kode enten i firmware eller i tilhørende software. Er ikke uvanlig at spesielt nettverksprodukter benytter seg av GPL-kode, men litt uvanlig at lisensen finnes i skriftlig form istedet for bare en link eller en txt-fil på driver-CDen. Jeg har en Linksys WRT54GL ruter her hjemme, hvor L står for at den kjører linux. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser at det har sneket seg inn en del Tango-ikoner i forumet !! (i menyen oppe til venstre) Tango er såååå ut , de nye GNOME-ikonene (Tango-style, bare en del penere . Helt nye smileys ) er det som gjelder nå. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Enkelt lite spørsmål som jeg ikke klarer søke meg frem til. Når en skal ha windows og Linux på samme PC, er det Linux distroen som skal installeres først ? Slik at jeg ved oppstart får valget om å boote Linux distroen eller windows. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Anbefaller å installere Windows først og linux etterpå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kernel 2.6.23 er ute. Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fluxbox har endelig kommet til 1.0 (tok ikke mange år ) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, heia fluxbox! Da skal det oppgraderes. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har fått tukla til noe i forsøket på å få norske bokstaver i terminalen min.. Kan noen forklare meg hvordan jeg setter alt som har med det der å gjøre tilbake til default engelsk? Er Ubuntu Server 6.06 LTS. larserik@server:~$ sudo aptitude upgrade Reading package lists... Done Building dependency tree... Done Reading extended state information Initializing package states... Done Building tag database... Done No packages will be installed, upgraded, or removed. 0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. Need to get 0B of archives. After unpacking 0B will be used. perl: warning: Setting locale failed. perl: warning: Please check that your locale settings: LANGUAGE = "nb_NO:nb:no_NO:no:nn_NO:nn:en_GB:en", LC_ALL = (unset), LANG = "en_GB" are supported and installed on your system. perl: warning: Falling back to the standard locale ("C"). locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or directory locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva har dere bidratt til Ubuntu med? =) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva har dere bidratt til Ubuntu med? =) Laste ned fra deres servere. Spøk til side: Da har jeg også bestilt Ubuntu 7.10. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva har dere bidratt til Ubuntu med? =) Tror Shipit baserer det på hvor mye karma du har fått på launchpad, som du får av bughunting, oversetting og mye mer. Selv har jeg 264 i karma på launchpad, grunnet oppunder tusen oversatte strenger. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror Shipit baserer det på hvor mye karma du har fått på launchpad, som du får av bughunting, oversetting og mye mer. Selv har jeg 264 i karma på launchpad, grunnet oppunder tusen oversatte strenger. Bra jobbet Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg syntes vi må hjelpe denne karen her jeg: Link Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 No er eg kraftig irritert her, folkens!! Eg trudde openSUSE skulle vere stabilt og ikkje beta? Det heng seg jo heile tida her! T.d når eg skal oppdatere pakkebrønnar eller installere program (det er vel eigentleg mest då det heng seg...), så heng han seg på anten 0% eller 100%. Og det går ikkje an å trykke abort, eg må Ctrl + Alt + Backspace for å få det til. Skal det verkeleg vere slik? Utanom dette er jo openSUSE så vidunderleg som det kan bli, jo! Forresten, kvifor trur de at dei har kutta ut aptitude? Det er jo ti gongar enklare enn det grafiske opplegget! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Har OpenSUSE, som er en RPM-distro, noen gang brukt aptitude? Trodde aptitude var .deb/apt-get only jeg... Derav navnet APTitude. EDIT: Får du noen feilmeldinger Arne? Endret 10. oktober 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå