Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som er kjent med hvordan man installerer Intel PRO/Wireless 3945ABG? Prøver å installere driveren nå, men det er tydeligvis ikke så lett.

9589505[/snapback]

Tok meg noen timer å få dette til å funke første gangen jeg prøvde også, t60 med gentoo.

Gentoo-wiki var ihvertfall hjelpsom for meg, kan godt tenkes du kan bruke mye av det som står der selv om du ikke kjører Gentoo.

Mener problemet mitt i all hovedsak var at jeg ikke hadde konfigurert kjernen riktig, var ikke mulig å huke av WEP-encryption(fordi jeg hadde sagt Y til IEEE80211_SOFTMAC) - da jeg endret på dette virket det med en gang.

Lenke til kommentar
Burde funke det ja.. Første som slår meg er at det kanskje er den IBM_SERVICE-partisjonen som skaper krøll? Har ihvertfall hørt om problemer med at MBR blir "gjenopprettet" på maskiner med sånne partisjoner, men aldri opplevd det selv..

Nei det er nok ikke det, for jeg prøvde å endre MBR manuelt via FDISK i dos og ingen det ble ikke "gjennopprettet" på noen måte.

Lenke til kommentar
Noen som er kjent med hvordan man installerer Intel PRO/Wireless 3945ABG? Prøver å installere driveren nå, men det er tydeligvis ikke så lett.

9589505[/snapback]

Var da merkeleg...

Fungerte ut av boksen med meg med både Ubuntu 6.10 og 7.04.

9594147[/snapback]

Fikk ikke engang bootet Ubuntu 7.04 på Latitude D630. Men Slackware klarte det uten problem...

Lenke til kommentar
Hehe, veit de kva eg fann no?

"Denne aptituden har ikke superku-krefter"

:lol:

9594617[/snapback]

Med andre ord; aptituden din HAR superku-krefter.

aptitude moo

aptitude -v moo

aptitude -v -v  moo

etc

Kjeder du deg? Hva med litt minesweeper? Skriv "aptitude" gå til "Actions"-menyen og trykk "p" ;)

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...