objorkum Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Frå Windows-forumet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426382 Bra gjort. Dei seier reinstall av Windows... Hm, kvifor ikkje berre slette brukaren f.eks? Endret 2. juni 2005 av objorkum Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvor finner man denne loggen på Fedora? Tja, leit i /var/log og du finn det. Kan jo sjekke innhald i ein fil med: cd /var/log grep -R ssh * Som leitar etter ordet "ssh" i alle filer i /var/log. i debian heter den i alle fall "auth.log" Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Frå Windows-forumet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426382 Bra gjort. Dei seier reinstall av Windows... Hm, kvifor ikkje berre slette brukaren f.eks? En reinstall av windows løser ofte veldig mange problemer, ikke bare problemet som får deg til å begynne med reinstallen, men også masse småplukk, som adware/spyware som ikke lar seg fjerne uten store mengder plumbo, samt alle programmer du har innstallert før, men som har lagt igjen rester av seg selv over hele disken. Dette gjelder nesten uansett hvor forsiktig du er, så en reinstall er ofte mer enn bare løsningen på et akutt problem Så, så lenge backupen er i orden er det ofte mindre tidkrevende å reinstallere enn å feilsøke etter en feil, og ikke være sikker på om alt er i orden når du har "løst" det Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Så, så lenge backupen er i orden er det ofte mindre tidkrevende å reinstallere enn å feilsøke etter en feil, og ikke være sikker på om alt er i orden når du har "løst" det En reinstall av windows tar jo gjerne et par dager da du må manuelt laste ned og instaler alle programmer du skal ha. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Dette må ikke bli mobbe-windows-forumet-tråd... http://slashdot.org/articles/05/06/03/0442...&tid=172&tid=95 Mobbe M$ er greit. Korean MSN Site Hacked Microsoft is initially blaming unpatched, outsourced servers. Just another embarrassment to Microsoft's security push." Endret 3. juni 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Objorkum: Gratulerer med svar nummer 1000 i kaféen! Melfacion: Problemet er bare hyppigheten på reinstallasjon av Windows... En gang i halvåret? Minst? Det måtte ihvertfall jeg da jeg brukte det. Og jeg brukte ikke Internet Explorer, hadde Ad-aware og spybot installert, samt brannmur i XP, annen brannmur, kjørte defragmentering og sikkerhetsoppdateringer hver dag! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har filmen Madegaskar blitt snakka om her? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 This one? Madagascar (2005) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) This one? Madagascar (2005) Yes (L) er noen søte pingviner med der som så vidt eg har fått med meg, er Tux inspirert. I tillegg til at eg trur dei bruka Linux i løpet av filmen(pingvinane altså) Endret 3. juni 2005 av rEaliTY Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dreamworks eller pingvinene? Dreamworks har jo brukt Linux en god stund... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 GPL First Person Shooter Released På nettsida til spelet: This website was designed for Internet Explorer 6 and higher Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Slutt på blåskjermen i Windows Usj, BSOD vert til RSOD. Microsoft ligger imidlertid hele 11 år foran skjema. Ifølge en artikkel på BBspot der de tar for seg Microsofts fremtid de 25 neste årene, skal ikke den «røde dødsskjermen» dukke opp før i 2016. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Slutt på blåskjermen i Windows Usj, BSOD vert til RSOD. Microsoft ligger imidlertid hele 11 år foran skjema. Ifølge en artikkel på BBspot der de tar for seg Microsofts fremtid de 25 neste årene, skal ikke den «røde dødsskjermen» dukke opp før i 2016. Hmm... IT-avisen henger fremdeles akkurat én måned etter /. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 "Red Hat frees Fedora project" http://os.newsforge.com/os/05/06/03/1422220.shtml?tid=2 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dreamworks eller pingvinene? Dreamworks har jo brukt Linux en god stund... Pingvinene i filmen =) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 "Red Hat frees Fedora project"http://os.newsforge.com/os/05/06/03/1422220.shtml?tid=2 Det er vel positivt? Men kva har skjed med www.fedoracore.org ? Og skulle ikkje FC4 kommen den 4.juni? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Og skulle ikkje FC4 kommen den 4.juni? Slippet av FC4 er vel utsatt til den 6. juni (samme dag som Debian Sarge skal slippes). Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Denne var bra Og gammel... Gleder meg til fc4 blir sluppet. Venter litt (til OO2 blir sluppet final også - et par uker?, samt at jeg er ferdig med eksamen...), så oppgraderer jeg boksen fra FC2. Har DVD-brenner nå Forøvrig er nok fedora directory server sluppet, og det er vel og bra, men de har ennå ikke sluppet admin-verktøyene som kjører på Java... De må portes til GCJ vistnok. Det med "redhat frees fedora project" aner jeg ærlig talt ikke hvordan jeg skal tolke... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hmm.. FC4 utsatt til 13 juni. Sjokk. Har noen FC ikke blitt utsatt? Kommer tilbake så fort jeg vet hvorfor ("uforutsette problemer") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå