Simen1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er ikke noen dum blondine det der.. bokstavelig talt! 9314456[/snapback] Har du sjekket det også?9314606[/snapback] Nei, jeg kan ikke garantere for at det er hennes ekte hårfarge. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Pen skjorte, jeg har helt lik! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 NEI, vi vil ikke at du tar et tilsvarende bilde! (Med mindre du er jente, da ) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jo, takk for oppfordringen Judofyr, jeg skal prøve å ta bilde av meg selv i løptet av morgendagen iført ubuntutshorte og truse. (Bare høre med dama om jeg får låne ei truse først) btw, jeg er en kar! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jo, takk for oppfordringen Judofyr, jeg skal prøve å ta bilde av meg selv i løptet av morgendagen iført ubuntutshorte og truse. (Bare høre med dama om jeg får låne ei truse først) btw, jeg er en kar! 9317500[/snapback] Får håpe du er mer lekker enn String-Emil. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Rattle: Lekrere enn String-Emil? Er det mulig, da? Marsan: You show me. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har slackware noe wiki-side lignende Arch, gentoo og FreeBSD? Fant denne, men var ikke akkurat store greiene. http://slackwiki.org/ Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 På nyhetene i går kunne de melde om at alle 1klassinger på vgs. skal få egen bærbar pc. De må selv bidra med kr 1000. Dere kan jo gjette hvilke OS som ligger med..... Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 QNX? Syllable? ReactOS? GoogleOS? Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 he he nei, ingen av dem - men det var et godt forsøk:-) Men lurer virkelig på hva som ligger bak, hvorfor velger de ms sitt fatter jeg kort og godt ikke... Kanskje vi kan sende et brev til Høyre og spørre om dette gjenspeiler vurderingssansen deres... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Storm mot hackerlov "Den kontroversielle tyske loven forbyr på genrell basis all uautorisert inntrenging i IT-systemer. I tillegg blir alle former for hackerverktøy forbudt." Blir tcpdump ulovlig da? telnet? netcat? ..and the list goes on. Dette er jo helt bak mål, og må jo bare virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 På nyhetene i går kunne de melde om at alle 1klassinger på vgs. skal få egen bærbar pc. De må selv bidra med kr 1000. Dere kan jo gjette hvilke OS som ligger med.....9329250[/snapback] Sett i lys av denne nyheten .. Åpner nasjonalt senter for fri programvarehttp://www.friprog.no/ Interessant. Godt å se at det jobbes med og satses på dette. 9286893[/snapback] .. burde det ikke være usannsynlig med f.eks Skolelinux, Ubuntu eller noe annet Linux-basert. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) he he nei, ingen av dem - men det var et godt forsøk:-) Men lurer virkelig på hva som ligger bak, hvorfor velger de ms sitt fatter jeg kort og godt ikke... Kanskje vi kan sende et brev til Høyre og spørre om dette gjenspeiler vurderingssansen deres... 9329535[/snapback] MS bruker vel den solide posisjonen de har i markedet, og gir usannsynlig gode rabatter. Skoleverket får jo praktisk talt Windows og Office kastet etter seg, med helt sinnsyke priskutt. Microsoft tjener selvsagt rått i lengden, når skoleelevene går ut av skolen er det Microsoft-produkter de kjenner, og Microsoft-produkter de sannsynligvis vil bruke i fremtiden.. edit: leif. Endret 21. august 2007 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 he he nei, ingen av dem - men det var et godt forsøk:-) Men lurer virkelig på hva som ligger bak, hvorfor velger de ms sitt fatter jeg kort og godt ikke... Kanskje vi kan sende et brev til Høyre og spørre om dette gjenspeiler vurderingssansen deres...BTW. hvorfor skal vi sende brev til Høyre og ikke f.eks. regeringspartiene?Jeg har nemlig ikke fått med meg nyhetene Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Storm mot hackerlov "Den kontroversielle tyske loven forbyr på genrell basis all uautorisert inntrenging i IT-systemer. I tillegg blir alle former for hackerverktøy forbudt." Blir tcpdump ulovlig da? telnet? netcat? ..and the list goes on. Dette er jo helt bak mål, og må jo bare virke mot sin hensikt. 9329576[/snapback] Får å ikke snakke om vim, emacs, gcc, Eclipse, gdb, bash osv ref Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Storm mot hackerlov "Den kontroversielle tyske loven forbyr på genrell basis all uautorisert inntrenging i IT-systemer. I tillegg blir alle former for hackerverktøy forbudt." Blir tcpdump ulovlig da? telnet? netcat? ..and the list goes on. Dette er jo helt bak mål, og må jo bare virke mot sin hensikt. 9329576[/snapback] Får å ikke snakke om vim, emacs, gcc, Eclipse, gdb, bash osv ref 9329746[/snapback] Blir vel forbudt å bruke linux generelt. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Å gi alle VGS-elever en PC med properiter (noe jeg tipper de velger) OS og/eller programvare, vil jo koste elevene langt mer i lengden enn verdien til hele den PCen de får gratis For ikke å sankke om alle langtids samfunsutgiftene det vil skape! Endret 21. august 2007 av LessThanJake Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Blir vel forbudt å bruke linux generelt. 9329761[/snapback] Da må de vel også forby BSD og UNIX... Man finner de samme verktøyene der også. Men jeg tviler på at f.eks. Solaris eller AIX blir forbudt. Endret 21. august 2007 av stigfjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå