Sokkalf™ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nice, men det så da ut til å gå ekstremt fort, 70% på én dag? oi, vi har kommet til side 500 i denne tråden nå 9271194[/snapback] Går unna ja, med tanke på at markedet nettopp har åpnet der borte (6 timers tidsforskjell, de åpner 9:30 lokal tid), så bærer det bokstavelig talt utfor stupet med dem. Good riddance sier jeg. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Går unna ja, med tanke på at markedet nettopp har åpnet der borte (6 timers tidsforskjell, de åpner 9:30 lokal tid), så bærer det bokstavelig talt utfor stupet med dem. Good riddance sier jeg. 9271227[/snapback] Måtte de brenne. De har lagt seg ut med alle, og nå da de står ribbet uten noen ting håper jeg de går dukken. Verden trenger ikke SCO. Og de skylder i tillegg Novell penger. Dette er fint. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Argh, frustrasjon. Skulle sette opp nettverksprinting via CUPS her til en Canon PIXMA MP450 som står på en Windowsmaskin, men finner ikke drivere som fungerer, får rett og slett ikke noe ut av den i det hele tatt. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som har skaffa seg en slik en? http://www.zonbu.com/home/index.htm Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som har skaffa seg en slik en?http://www.zonbu.com/home/index.htm 9271768[/snapback] Hva er det for noe rart? Merkelig webside i hvertfall: står at den inkluderer 2000$ med preinstallert software, men alt jeg finner er fri programvare Og under "OS" står det litt dritt om Windows, men ingenting om hvilket OS som faktisk benyttes, selv om den vel er ganske opplagt at det er linux. Jaja... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nice, men det så da ut til å gå ekstremt fort, 70% på én dag? Om SCO går dukken, så er det helt klart grunn til feiring En pils for hver prosent aksjen går ned? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 En pils for hver prosent aksjen går ned? 9272156[/snapback] Da er det like greit å bestille taxi til legevakten for pumping med en eneste gang. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som har skaffa seg en slik en?http://www.zonbu.com/home/index.htm 9271768[/snapback] Hva er det for noe rart? Merkelig webside i hvertfall: står at den inkluderer 2000$ med preinstallert software, men alt jeg finner er fri programvare Og under "OS" står det litt dritt om Windows, men ingenting om hvilket OS som faktisk benyttes, selv om den vel er ganske opplagt at det er linux. Jaja... 9272094[/snapback] Det er en mini-pc, vifteløs og lydløs. Kjører gentoo, med noen custom apps installert. Veldig grei maskin, kunne tenkt meg å koble til en ekstern harddisk til en av usb-portene dens, så kunne jeg brukt den til torrents og irc bouncer Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Altså noe ala de mini-itx maskinene som selges på DSL sine sider? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kombaja! 10-year chart Realkursen er lavere enn den har vært noen gang de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) LOL, har kursen gått fra rundt 140$ til 0.43$ ? Rimelig drøyt da, og godt jeg ikke satset sparepengene mine på SCO Endret 13. august 2007 av Langbein Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Altså noe ala de mini-itx maskinene som selges på DSL sine sider? 9272719[/snapback] Ja, men prisen og specs ser ut til å være en god del lavere på zonbu enn de som dsl selger. kostnad: 99 dollar eller 249 dollar (uten online abbonement på ekstra lagringsplass) Zonbu is a compact, ultra low power mini with all the bells and whistles: Intel-compatible ultra-low power CPU 512 MB RAM + 4GB flash-based local storage Graphics up to 2048 x 1536 (16 million colors, 75 Hz). Hardware graphics and MPEG2 acceleration PC-compatible ports for keyboard and mouse 6 USB ports to plug-and-play all standard USB accessories Broadband ready: 10/100 Mbps Ethernet built-in Billigste hos dsl ser ut til å være denne, som koster 225 uten harddisk/flashdisk eller ram(?): http://www.damnsmalllinux.org/store/Mini_I...ess_Mini_ITX_PC Endret 13. august 2007 av dabear Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 LOL, har kursen gått fra rundt 140$ til 0.43$ ? Rimelig drøyt da, og godt jeg ikke satset sparepengene mine på SCO 9273031[/snapback] Det som er litt trist er jo at man ser på den 10-års-grafen at kursen steg til værs når søksmålet mot IBM kom opp (2003), og holdt seg høyere enn det var før søksmålet frem til idag. Tydeligvis en god del folk som mente firmaet hadde en sjanse, enda godt de ikke fikk rett. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hadde jeg ennå visst at SCO skulle til å saksøke IBM før de gjorde det.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hehe.. Jeg må le når jeg ser den grafen. Det er jo ikke annet enn utrolig underholdende. Folk som har trodd på SCO kan jo ikke ha fulgt godt med på hva som rører seg i bransjen og dermed fått svi for uvitenheten/dumskapen. Sikkert like greit. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hehe.. Jeg må le når jeg ser den grafen. Det er jo ikke annet enn utrolig underholdende. Folk som har trodd på SCO kan jo ikke ha fulgt godt med på hva som rører seg i bransjen og dermed fått svi for uvitenheten/dumskapen. Sikkert like greit. 9274079[/snapback] Det blir bedre: grafen blir utrolig mye mer underholdende om du legger på IBM og NOVL som sammenligningsreferanse. Det er åpenbart at SCO har vært døende i lang tid. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) userfriendly.org kommenterer Novell vs SCO dommen HA HA HA! Endret 14. august 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20070814 Likte denne bedre :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ha....ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå