Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Beep er et program for avansert lygjengivelse, og som bruker høyttaleren din direkte.

Eksemplet over sender en en melding til skallet om å alarmere brukeren for å få oppmerksomhet, og er generelt bedre å bruke.

Nei.

"beep - beep the pc speaker any number of ways", beep er et program som får pc-speakeren til å lage lyder med frekvens og tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte SUSE 9.3 for ett par dager. Alt har virket fint fram til nå.

Men i dag ville den ikke logge in. Jeg skriver in brukernavn og passord. Og trykker "OK" så sjer det ikke noe mer. Noen som kan hjelpe meg med å logge in.

Endret av all right
Lenke til kommentar
Installerte SUSE 9.3 for ett par dager. Alt har virket fint fram til nå.

Men i dag ville den ikke logge in. Jeg skriver in brukernavn og passord. Og trykker "OK" så sjer det ikke noe mer. Noen som kan hjelpe meg med å logge in.

Hadde vært fint om du startet en ny trad om problemet ditt :)

Lenke til kommentar

En del feil i den artikkelen... Bl.a er det bare 20-30 RC-bugs som gjenstår, og den nest siste setningen i sammendraget havnet i litt feil kontekst iom at forrige "release" av woody var for ca en måned siden.

Endret av drall
Lenke til kommentar

Til dere Gaim-brukere: Klarer dere å bytte nick/navn under Accounts - modify på MSN og at det nye navnet dukker opp hos andre på kontaktlisten deres? Jeg har forsøkt å bytte navn i flere av gaim-versjonene men endringen skjer kun hos meg, ikke hos andre på kontaktlisten.

 

Er dette en kjent bug?

Lenke til kommentar
Du må skifte alias, eller noe sånt, tror jeg.

ja, beklager at det ikke kom klart frem. Det er aliaset jeg bytter, men det er bare jeg som ser det nye aliaset. :hmm:

 

det er litt slitsomt å boot windows bare for å bytte nick :)

Endret av laroys
Lenke til kommentar
Trodde Linux-folk var generelt flinkere til å søke...

How do I set my MSN Friendly Name (the name other users see)?

    In the Buddy List window, go to Tools->Account Actions->account->Set Friendly Name.

Behøver man å søke for å finne ut det?

jejeje :blush:

 

Poengen var at jeg gikk inn på tools->Accounts og valgt Modify på msnkontoen min. Og når jeg da skiftet navn under "Alias" forventet jeg(dum som jeg var) at nicket mitt faktisk ville forandre seg på kontaktlisten - men den gang ei.

 

Skjønner fremdeles ikke hva "Alias"-feltet er til men jeg fikk hvertfall skiftet nicket mitt, så nå er alt bare velstand! :thumbup:

 

ps: har normalt ikke google-vegring :D

Lenke til kommentar

Alias er for deg. - Du kan setje alias på alle venene dine òg, om du har mange

småjenter som har lange, vonde MSN-namn som...

 

(K)Hollaback girl(k) (8) oooooou This my shit (8) (f)BANANAS(F) Savne df P.W

girl :( :s :( Elsge dg (L)(F)

 

...kan du setje eigne namn på dei. Namna dei set sjølv kan nemlig vere

plagsomme til tider.

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Alias er for deg. - Du kan setje alias på alle venene dine òg, om du har mange

småjenter som har lange, vonde MSN-namn som...

 

(K)Hollaback girl(k) (8) oooooou This my shit (8) (f)BANANAS(F) Savne df P.W

girl :( :s :( Elsge dg (L)(F)

 

...kan du setje eigne namn på dei. Namna dei set sjølv kan nemlig vere

plagsomme til tider.

98% av personene på msn-kontaktlista mi bruker fjortisnick og nesten alle av de er over fjorten, dette er alvorlig og setter et godt eksempel på hvordan fjortisstilstanden tar overhånd. Det må også ikke glemmes at jeg måtte sette alias på et par fra dette forumet, FY! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...