stigfjel Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Og man kan se når samtalepartneren lukker samtalevinduet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det vet jeg ikke. Men det er vel ikke meningen at det skal være mulig å titte på de listene, da ville det vel vært implementert i M$ sine klienter..? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Man kan se de i MSN Messenger om man går inn på tools - optison - privacy (eller noe sånt, det er en liten stund siden sist jeg brukte den sist). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fant bare block-listen der jeg, ikke hvem som ikke hadde meg i kontakt-listen sin. Men samme kan det være. Med aMSN slipper jeg ihvertfall alt MSN7-tullet. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ja, det er trist Tror jeg skal installere amsn på windows-partisjonen min også . Forresten, noen flere som har opplevd problemer med amsn 0.94 og Ubuntu? Eneste "løsning" jeg har funnet på det er å bruke en tidligere versjon (0.92). Problemen jeg har, er at den "fryser", henger eller vil rett og slett ikke starte. Endret 30. mai 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Og man kan se når samtalepartneren lukker samtalevinduet. Pga at timeouten er endret fra 5 til et minutt så logger den timeouts som at brukeren lukket vinduet. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, det er trist Tror jeg skal installere amsn på windows-partisjonen min også . Forresten, noen flere som har opplevd problemer med amsn 0.94 og Ubuntu? Eneste "løsning" jeg har funnet på det er å bruke en tidligere versjon (0.92). Problemen jeg har, er at den "fryser", henger eller vil rett og slett ikke starte. Ja, jeg har samme problemet under Ubuntu. amsn låser seg, rett etter det har startet, selv om jeg killer prosessen, så vises "bildet" av amsn fremdeles. Jeg må restarte X for at det skal forsvinne. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Og man kan se når samtalepartneren lukker samtalevinduet. Og ein kan sjå når ein brukar opnar ein chat med deg. Kult å sei "Hei ja, kva vil du?" før dei får skrive noko. Då er det mange som kjem med: "Jøss, Linux er bra". Endret 30. mai 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Og ein kan sjå når ein brukar opnar ein chat med deg. Kult å sei "Hei ja, kva vil du?" før dei får skrive noko. Då er det mange som kjem med: "Jøss, Linux er bra". It's ultra überfast! Men. Problem. MSN7 opner koplingar til deg for å hente ned profilbiletet (nett som Gaim gjer)... Difor er det mange som opner vindauge utan at dei skal seie noko... Det er problematisk. Eg likar ikkje MSN7 - mykje dårleg for meg som aMSN-brukar som kom då. Eg har aldri prøvd MSN7, men eg er iallfall sikker på at eg ikkje likar han. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hm, jaja, eg har i alle fall deaktivert funksjonen i GAIM. Lenge sidan eg har gjort "nytte" av han. Endret 30. mai 2005 av objorkum Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eg har aldri prøvd MSN7, men eg er iallfall sikker på at eg ikkje likar han. Jeg sitter på det nå. Skjermen min har gått i stykker, og jeg bruker familiens laptop som søster har lagt inn MSN7 på. Screenshot: :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Men. Problem. MSN7 opner koplingar til deg for å hente ned profilbiletet (nett som Gaim gjer)... Difor er det mange som opner vindauge utan at dei skal seie noko... Det er problematisk. Akkurat det irriterer meg grenseløst. Kobler meg på også popper det opp 10-15 vinduer jeg må lukke. Klarer ikke folk å vente 5 sek. på at profilbildet skal lastet _etter_ de har åpnet en samtale? Timeout på 1min er også håpløst lite imo. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eg har aldri prøvd MSN7, men eg er iallfall sikker på at eg ikkje likar han. Jeg sitter på det nå. Skjermen min har gått i stykker, og jeg bruker familiens laptop som søster har lagt inn MSN7 på. Screenshot: :!: Hatar reklamebannarar i programvare. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 No shit? Det er så gruelig stygt, også. Jeg lurer på hvor mange % av vinduet som blir effektivt utnyttet sammenliknet med MSN. Hvis man har en litt liten skjerm, er samtalevinduene spesielt stygge. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hatar reklamebannarar i programvare. MSN er vel en del av Windows, helt sykt at de putter inn reklame etter at man har betalt for programvren. Og folk godtar det Og er fornøyd med det!! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hatar reklamebannarar i programvare. MSN er vel en del av Windows, helt sykt at de putter inn reklame etter at man har betalt for programvren. Og folk godtar det Og er fornøyd med det!! MSN Messenger er ikke en del av Windows, det er Windows Messenger som er en del av windows. Og der er det ikke reklame. Men hvem bruker vel den i dag? Skjønner poenget, men likevel, MSN Messenger er ikke en del av selve Windows. Man må laste det ned fra MSN sin webside. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Smart egentlig. Integrere en IM-klient i Windows først til "alle" bruker msn-nettverket for så å gjøre det til et selvstendig program hvor man kan få inn reklameinntekter. På den måten kan ingen klage over at de har betalt for msn messenger med reklame. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Edit: *nevermind* Endret 30. mai 2005 av Gimper Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er vel neppe billig å få inn ein banner der nei. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 MSN Messenger er ikke en del av Windows, det er Windows Messenger som er en del av windows. Og der er det ikke reklame. Men hvem bruker vel den i dag? Skjønner poenget, men likevel, MSN Messenger er ikke en del av selve Windows. Man må laste det ned fra MSN sin webside. Ok, min feil, bruker bare Windows hos andre, og MSNM er jo alltid der, så jeg tenkte den var innebygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå