Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er trist :p Tror jeg skal installere amsn på windows-partisjonen min også ;).

Forresten, noen flere som har opplevd problemer med amsn 0.94 og Ubuntu? Eneste "løsning" jeg har funnet på det er å bruke en tidligere versjon (0.92). Problemen jeg har, er at den "fryser", henger eller vil rett og slett ikke starte.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar
Ja, det er trist :p Tror jeg skal installere amsn på windows-partisjonen min også ;).

Forresten, noen flere som har opplevd problemer med amsn 0.94 og Ubuntu? Eneste "løsning" jeg har funnet på det er å bruke en tidligere versjon (0.92). Problemen jeg har, er at den "fryser", henger eller vil rett og slett ikke starte.

Ja, jeg har samme problemet under Ubuntu. amsn låser seg, rett etter det har startet, selv om jeg killer prosessen, så vises "bildet" av amsn fremdeles. Jeg må restarte X for at det skal forsvinne.

Lenke til kommentar
Og man kan se når samtalepartneren lukker samtalevinduet.

Og ein kan sjå når ein brukar opnar ein chat med deg. Kult å sei "Hei ja, kva vil du?" før dei får skrive noko.

Då er det mange som kjem med: "Jøss, Linux er bra".

Endret av objorkum
Lenke til kommentar
Og ein kan sjå når ein brukar opnar ein chat med deg. Kult å sei "Hei ja, kva vil du?" før dei får skrive noko.

Då er det mange som kjem med: "Jøss, Linux er bra".

It's ultra überfast! :D

Men. Problem. MSN7 opner koplingar til deg for å hente ned profilbiletet (nett som Gaim

gjer)... Difor er det mange som opner vindauge utan at dei skal seie noko... Det er

problematisk. Eg likar ikkje MSN7 - mykje dårleg for meg som aMSN-brukar som kom då.

Eg har aldri prøvd MSN7, men eg er iallfall sikker på at eg ikkje likar han.

Lenke til kommentar
Men. Problem. MSN7 opner koplingar til deg for å hente ned profilbiletet (nett som Gaim

gjer)... Difor er det mange som opner vindauge utan at dei skal seie noko... Det er

problematisk.

Akkurat det irriterer meg grenseløst.

Kobler meg på også popper det opp 10-15 vinduer jeg må lukke.

Klarer ikke folk å vente 5 sek. på at profilbildet skal lastet _etter_ de har åpnet en samtale?

Timeout på 1min er også håpløst lite imo.

Lenke til kommentar
Eg har aldri prøvd MSN7, men eg er iallfall sikker på at eg ikkje likar han.

Jeg sitter på det nå. Skjermen min har gått i stykker, og jeg bruker familiens laptop som søster har lagt inn MSN7 på.

Screenshot: :!:

Hatar reklamebannarar i programvare.

Lenke til kommentar
Hatar reklamebannarar i programvare.

MSN er vel en del av Windows, helt sykt at de putter inn reklame etter at man har betalt for programvren. Og folk godtar det :no: Og er fornøyd med det!!

MSN Messenger er ikke en del av Windows, det er Windows Messenger som er en del av windows. Og der er det ikke reklame. Men hvem bruker vel den i dag? Skjønner poenget, men likevel, MSN Messenger er ikke en del av selve Windows. Man må laste det ned fra MSN sin webside.

Lenke til kommentar
MSN Messenger er ikke en del av Windows, det er Windows Messenger som er en del av windows. Og der er det ikke reklame. Men hvem bruker vel den i dag? Skjønner poenget, men likevel, MSN Messenger er ikke en del av selve Windows. Man må laste det ned fra MSN sin webside.

Ok, min feil, bruker bare Windows hos andre, og MSNM er jo alltid der, så jeg tenkte den var innebygget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...