olefiver Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) En rap-duell kunne vært stilig. "Du bruker Arch? Hva f***, er du fra Mars? Jeg tilbereder deg og spiser deg som en fromasj". Ja..eller noe sånt. 8883237[/snapback] Why not: du bruker Arch, fordi du syns det høres kult ut jæ har en nyhet til dæ, det ække særlig leet gutt løpende release, slipper bare ved nye versjoner av kjerna de ofrer stabiliteten, si meg har du helt tørna hør da du trenger ikke fansy gui kun et tastatur, og en terminal du kan skrive kommandoer inn, i å hvis du ikke har sta-bili-tet åssen kan du stole på at kommandoen blir eks-e-kvert sier at Arch er raskest av alle du trengerikke restarte maskina, løser alt uten reboot om du har balle og om du må shutdown -r kalle så er det vel best å være sikker på at maskina booter jeg gidder ikke stå her lenger å tralle men du vet hva jeg mener, å, si. KUTT! bruker du Arch. er du fangutt. RTFM too yo mama neste blir om Ubuntu Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MERK. jeg mener ikke noe av dette. kun for gøy. BEKLAGER til alle som blir støtt Endret 17. juni 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 I stedet for å ha "rap duell"... kunne dere ikke kikke på hva jeg skrev eller? 8883319[/snapback] Kva med å kikke på den "store" kordan lage eit fancy skrivebord tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=633401 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hva er egentlig greia med Ubuntus "Safe Graphics" valg på CD'en? Den har aldri virker hos meg, men vanlig virker alltid... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En rap-duell kunne vært stilig. "Du bruker Arch? Hva f***, er du fra Mars? Jeg tilbereder deg og spiser deg som en fromasj". Ja..eller noe sånt. 8883237[/snapback] Why not: du bruker Arch, fordi du syns det høres kult ut jæ har en nyhet til dæ, det ække særlig leet gutt løpende release, slipper bare ved nye versjoner av kjerna de ofrer stabiliteten, si meg har du helt tørna hør da du trenger ikke fansy gui kun et tastatur, og en terminal du kan skrive kommandoer inn, i å hvis du ikke har sta-bili-tet åssen kan du stole på at kommandoen blir eks-e-kvert sier at Arch er raskest av alle du trengerikke restarte maskina, løser alt uten reboot om du har balle og om du må shutdown -r kalle så er det vel best å være sikker på at maskina booter jeg gidder ikke stå her lenger å tralle men du vet hva jeg mener, å, si. KUTT! bruker du Arch. er du fangutt. RTFM too yo mama neste blir om Ubuntu Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MERK. jeg mener ikke noe av dette. kun for gøy. BEKLAGER til alle som blir støtt 8883446[/snapback] Imponerende, slettes ikke verst. Enda mer imponert blir jeg om du finner mer enn to ord som rimer på Ubuntu. Endret 17. juni 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Imponerende, slettes ikke verst. Enda mer imponert blir jeg om du finner mer enn to ord som rimer på Ubuntu. Oh man. It is teh on! EDIT. Jernteppe for Ubuntu dissing. Mer enn to ord som rimer på Ubuntu droppa jeg ganske fort, men jeg har uansett trøbbel med å komme igang Kanskje senere ... Endret 17. juni 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jernteppe for Ubuntu dissing.Mer enn to ord som rimer på Ubuntu droppa jeg ganske fort, men jeg har uansett trøbbel med å komme igang Kanskje senere ... 8883581[/snapback] Neppe så mange norske ord som rimer på Ubuntu. Men kanskje hvis man slår sammen noen ord, f.eks.: Kjører du Ubuntu? Det er jævlig sunt' du En distro laget for tanter med strikkevanter Men du er ikke mye leet når du kjører denslags skit Bare pyser installerer ved å apt-get'e Ekte menn gjør det med gcc og svette Arch <3 Kødder såklart, er ikke fanboy Eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dette er ikkje tråden for distrokrig, dykk kan diskutere dei forskjellige, men det har blitt litt mykje i det siste. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Eg synest wannabe rapen er morosam eg. Mykje betre enn den tradisjonelle flammekastingen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Eg synest wannabe rapen er morosam eg. Mykje betre enn den tradisjonelle flammekastingen 8885152[/snapback] Kreativ flamewar! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tror jeg liker kde bedre enn gnome. Who would have tought that. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tror jeg liker kde bedre enn gnome. Who would have tought that. 8885326[/snapback] Samme her "Hatet" KDE før, men nå er det kun det som brukes - både på laptop og desktop. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som vet om noen gode usplash-temaer? Er kraftig lei den som er standard. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Noen som vet om noen gode usplash-temaer? Er kraftig lei den som er standard. 8885378[/snapback] Er mange fine her: http://www.gnome-look.org/index.php?xsortmode=high&page=0 Desverre er de blandet med andre typer splash, så du må lete fram de aktuelle. Endret 17. juni 2007 av Turgon Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Takk, skal sjekke de ut! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Eg meina å huske at det var snakk om ein KMessenger her(ein klient for KDE som kun søtta msn protokollen). Har søkt litt på google, men fant veldig lite om den. Heller ingen ting på kde.org. Nokon som har ein direkte link til prosjektet? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du tenker på http://www.kmess.org/ , tipper jeg. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg må virkelig si at jeg er imponert over PCLinux. Jeg tenkte jeg bare skulle prøve det, da Arch ble litt for vanskelig for meg. Og jeg fikk ikke WLAN til å funke. Dette var greit, da jeg har lett tilgang til kablet nettverk. Men PCLinuxOS Control Center gjorde alt av ndiswrapper o.l. for meg, ved noen enkle tastetrykk. Very nice Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Arch linux er ikke akkurat et par klikk så er alt satt opp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Eg meina å huske at det var snakk om ein KMessenger her(ein klient for KDE som kun søtta msn protokollen). Har søkt litt på google, men fant veldig lite om den. Heller ingen ting på kde.org. Nokon som har ein direkte link til prosjektet? 8885970[/snapback] Du tenker på http://www.kmess.org/ , tipper jeg. 8885988[/snapback] Hvorfor lager de KMess når de allerede har Kopete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå