Moonshine Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Da kommer det opp en felmelding om at den ikke finner explorer.exe Ctr-Alt-Delete virker ikke i Windows XP!!!Hva kan det komme av? Ha ha, virker igjen nå. Det er ikke alltid windows sin feil... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=422332 Haha, les første posten. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser sånne poster... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Bestilte nettopp 15 Ubuntu-cder. Gleder meg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser sånne poster... Vi kan trøste oss med at det alltid vil være behov for IT-kyndige personer der ute. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 http://blogs.msdn.com/ie/archive/2005/05/16/417732.aspx Oh! Bare 1057 feil! Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser sånne poster... Vi kan trøste oss med at det alltid vil være behov for IT-kyndige personer der ute. Problemet er at de jobbene er besatt av slike folk. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Det jeg synes er fint med Linux/UNIX-forumet, er at diskusjonene holder et ganske høyt nivå i forhold til Windows-forumet. Unntaket blir selvfølgelig hvis det utvikler seg en distro-krig, noe som er ganske dumt og ødeleggende. Eller heftige diskusjoner om hvilken Open-Source lisens som er best egnet (GPL VS BSD/MIT/CDDL). Jeg sier ikke at jeg overhodet ikke har vært delaktig i det selv, men jeg prøver å unngå det. Det minner veldig om en Intel VS AMD eller nVIDIA VS ATI krig. Når jeg sammenligner emnene i Linux/UNIX-forumet og Windows-forumet er forskjellene på kunnskapsnivået like store som natt og dag. Det jeg håper på at folk skal begynne med, er å respektere at folk har et annet syn. I hvert fall skal jeg gjøre mitt. Og blir det en diskusjon, bør man holde diskusjonen på et saklig nivå. Prøver selv å gjøre det , selv om det ikke alltid er like lett. Alle kan bli irriterte. Endret 25. mai 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det må være lov å uttrykke sin facinasjon over slike problemer. Hvis en windowsforumentusiast skulle være så uheldig i å klikke seg inn på den frie cafe, lese at vi har bemerket oss at det faktisk finnes problemer i windowsverdenen, og så bli fornærmet - da må det nok stå sin prøve. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kan noen gi en lenke/en kjapp og nøytral info om hva CDDL går ut på? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) http://slashdot.org/article.pl?sid=05/05/25/1212203 Nå, dette er bare noe vi må slå til på Endret 25. mai 2005 av Terrasque Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg har en Dell Latitude d505 med ett intel skjermkort som før var utrolig dårlig støtta i GNU/Linux. Tenkte nå og legge inn GNU/Linux på den igjen så lurte på om noen veit hvordan det er med drivere til intel-kortet.. er vel gm855 eller no chipsette heter. Plundra også mye med framebuffer og oppløsning utenfor x husker jeg. Foresten noen som veit om det er mye bugs og tull med "Fedora Core 4 test 3" Endret 25. mai 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har en Dell Latitude d505 med ett intel skjermkort som før var utrolig dårlig støtta i GNU/Linux. Tenkte nå og legge inn GNU/Linux på den igjen så lurte på om noen veit hvordan det er med drivere til intel-kortet.. er vel gm855 eller no chipsette heter. Plundra også mye med framebuffer og oppløsning utenfor x husker jeg. Foresten noen som veit om det er mye bugs og tull med "Fedora Core 4 test 3" Er ikkje intel-drivaren i X.Org rimeleg bra? Kva for problem fekk du? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://slashdot.org/article.pl?sid=05/05/25/1212203 Nå, dette er bare noe vi må slå til på HAHA! Så ein skal altså vise lidenskap for Windows, slik at MS kan bruke deg til å tjene meir pengar... Jau. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Den lidenskapen jeg viser for windows er det jeg etterlater meg etter å ha vært på dassen, enten gul væske eller en viss brun substans, eller begge deler på en god dag. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Kan noen gi en lenke/en kjapp og nøytral info om hva CDDL går ut på? Et godt utgangspunkt er jo alltid en.wikipedia.org/wiki/CDDL... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Frå Windows-forumet: Pcen booter av seg selv Finst det virus e.l. som gjer slikt? Då vert eg overraska. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Windows er bruk og kast. Last ned noe bedre og brenn ut. Det er noe Windows er veldig greit til. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 papirkurv ikonet er borte Lenke til kommentar
ratix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 papirkurv ikonet er borte Hva om alle satte papirkurven på skrivebordet sitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå