Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er jo fullt mulig å bruke web-tv-løsningene og norsktipping på mac, er jo bare å installere windows :p

De skulle sagt OS X og linux, egentlig ;)

8523083[/snapback]

Så sant, så sant. ;) De sa også noe i duren "løsningen fungerer bare på PC", men det er jo ikke uvanlig.

Lenke til kommentar

Eneste jeg syns FBI burde fokusert mer på var hva som egentlig er problemet. Det store problemet er ikke at folk ikke kan bruke TV2 og Norsk tipping. Men at det ødelegger konkurransemarkedet, og gjør at mange ser seg nøtt til å måtte skaffe seg Windows selv om det egentlig ikke er det de har lyst til å bruke/støtte.

Lenke til kommentar
Men man må også sette søkelyset på tjenestetilbyderne, og det er aktører som Norsk Tipping, TV2, NRK osv osv...

8525325[/snapback]

Ja, selvfølgelig. Men jeg syns de kunne greid å få frem grunnen til at det er et problem litt bedre. Det er tross alt en grunn til at dette er veldig viktig, og det er for å åpne markedet i OS markedet.

Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig. Men jeg syns de kunne greid å få frem grunnen til at det er et problem litt bedre. Det er tross alt en grunn til at dette er veldig viktig, og det er for å åpne markedet i OS markedet.

8525337[/snapback]

Helt klart. Slik det er i dag kan vi ikke ha det.

Lenke til kommentar
Smoothwall fungerer fint som wlan-router, ikke sant?

8525667[/snapback]

Kan ikke se at du ikke skal få det til...

8526535[/snapback]

Da prøver jeg det da jeg kommer hjem fra skolen :)

Det er ikke noe problem å kryptere det med wpa?

Og foresten.

Har dere noen USB-wlan kort å anbefale?

Lenke til kommentar

Øh... Den er ikke helt håndfast PC Worlds fem myter om Linux.

I overskriften til den første myten sier overskriften at "Det finnes ingen virus til Linux" er en myte, mens den stort sett handler om hacking og sier kort at Linux har vært utsatt for virusangrep. Overskriften strider imot innholdet, og da blir plutselig ikke en myte lenger.

Videre strider de to siste mytene mot hverandre. Først sies det at Linux ikke er gratis fordi du bl.a. må påregne tid på installasjon av programmer, mens det i siste myte sies at det er blitt veldig enkelt å installere programmer i Linux. :blink:

Edit: Liten norskfeil

Endret av miceagol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...