Vindstille Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 De sa faktisk konsekvent "Mac og Linux". 8522936[/snapback] Ja, Jeg ble nesten litt sjokka. Ganske uventet i grunn sånn som de bare fremhevet mac, i reklamen til programmet. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men er jo fullt mulig å bruke web-tv-løsningene og norsktipping på mac, er jo bare å installere windows De skulle sagt OS X og linux, egentlig 8523083[/snapback] Så sant, så sant. De sa også noe i duren "løsningen fungerer bare på PC", men det er jo ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Grei skurring det programmet. Fint at de opplyser om at det faktisk eksisterer diskriminering på nettet. Windows lenge leve liksom.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Dette er informasjon jeg fant gjennom TV2 Sumo: http://www.tnldp.org/index.php/WebTV_p%C3%A5_Linux Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg kan også bekrefte at mplayer-plugin til Firefox fungerer utmerket med TV2's webtv Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Så FBI akkurat nå. Problemstillingen ble fremstilt på en veldig bra og enkel måte. Og ordene "Mac" og "Linux" gikk igjen under hele reportasjen. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg kan også bekrefte at mplayer-plugin til Firefox fungerer utmerket med TV2's webtv 8524465[/snapback] Men man blir matt bare av å se på guiden TV2 henviser til. Det finnes enklere løsninger for å installere mplayerplug-in, men ikke alle vet det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 09f911029d74e35bd84156c563 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gunnar Stavrum fra TV2 Interaktiv har sagt følgende: Vi føler ingen plikt til å lage nettsider for alle tenkelige nettlesere, men fokuserer på de store som har mange brukere. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Tror han glemte en «n» i «de store»... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Eneste jeg syns FBI burde fokusert mer på var hva som egentlig er problemet. Det store problemet er ikke at folk ikke kan bruke TV2 og Norsk tipping. Men at det ødelegger konkurransemarkedet, og gjør at mange ser seg nøtt til å måtte skaffe seg Windows selv om det egentlig ikke er det de har lyst til å bruke/støtte. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men man må også sette søkelyset på tjenestetilbyderne, og det er aktører som Norsk Tipping, TV2, NRK osv osv... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men man må også sette søkelyset på tjenestetilbyderne, og det er aktører som Norsk Tipping, TV2, NRK osv osv... 8525325[/snapback] Ja, selvfølgelig. Men jeg syns de kunne greid å få frem grunnen til at det er et problem litt bedre. Det er tross alt en grunn til at dette er veldig viktig, og det er for å åpne markedet i OS markedet. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, selvfølgelig. Men jeg syns de kunne greid å få frem grunnen til at det er et problem litt bedre. Det er tross alt en grunn til at dette er veldig viktig, og det er for å åpne markedet i OS markedet. 8525337[/snapback] Helt klart. Slik det er i dag kan vi ikke ha det. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Smoothwall fungerer fint som wlan-router, ikke sant? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Smoothwall fungerer fint som wlan-router, ikke sant? 8525667[/snapback] Kan ikke se at du ikke skal få det til... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Smoothwall fungerer fint som wlan-router, ikke sant? 8525667[/snapback] Kan ikke se at du ikke skal få det til... 8526535[/snapback] Da prøver jeg det da jeg kommer hjem fra skolen Det er ikke noe problem å kryptere det med wpa? Og foresten. Har dere noen USB-wlan kort å anbefale? Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er det mulig å legge en gruppe inn i en annen gruppe? Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Øh... Den er ikke helt håndfast PC Worlds fem myter om Linux. I overskriften til den første myten sier overskriften at "Det finnes ingen virus til Linux" er en myte, mens den stort sett handler om hacking og sier kort at Linux har vært utsatt for virusangrep. Overskriften strider imot innholdet, og da blir plutselig ikke en myte lenger. Videre strider de to siste mytene mot hverandre. Først sies det at Linux ikke er gratis fordi du bl.a. må påregne tid på installasjon av programmer, mens det i siste myte sies at det er blitt veldig enkelt å installere programmer i Linux. Edit: Liten norskfeil Endret 3. mai 2007 av miceagol Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hurtigtasten Windows-tast + E i Windows lar meg hurtig se Min Datamaskin. Finnes det en hurtigtast i Ubuntu som har samme egenskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå