Palme Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg opplever desverre audacious som for "treigt" på spillelister over 5-6000+ tracks, så derfor går det i BMP og alltidfungerende VLC her. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Musikk: MPD+Sonata Video: Vlc Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For de som interesserer seg for desktop-bling:Compiz and Beryl are Reuniting 8325079[/snapback] Vi har vel egentlig visst dette ganske lenge Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Endelig ser det forøvrig ut til at videoplayback under aiglx/compiz er fiksa, ved video-pluginen i compiz 0.5 (unstable). Krever noe endring i videoklientene dog, men en patch er allerede laga for mplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Judofyr: Du er klar over at du mangler en 'n' i Archlinux linken din i signaturen? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Doh! Hva behager? Endret 7. april 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For de som interesserer seg for desktop-bling:Compiz and Beryl are Reuniting 8325079[/snapback] Vi har vel egentlig visst dette ganske lenge 8328511[/snapback] Siden dette linken er til den egen "blog" (jeg liker ikke ordet "blog") burde vel du egentlig skrevet "jeg har vel egentlig visst dette ganske lenge" Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Pidgin_%28ins...aging_client%29 http://linux.slashdot.org/article.pl?sid=0...014230&from=rss GAIM har skiftet navn til Pidgin IM, ny nettside er www.pidgin.im Hvis ikke dette er en veldig treig aprilspøk ... Dumt med slike navneskifter... Endret 8. april 2007 av -XaHc- Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For de som interesserer seg for desktop-bling:Compiz and Beryl are Reuniting 8325079[/snapback] Vi har vel egentlig visst dette ganske lenge 8328511[/snapback] Siden dette linken er til den egen "blog" (jeg liker ikke ordet "blog") burde vel du egentlig skrevet "jeg har vel egentlig visst dette ganske lenge" 8330566[/snapback] Hehe, må jo reklamere litt Og det er en Tumblelog Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 I disse påsketider er det ikke bare jesus som dauer og gjenoppstår. http://www.pidgin.im/index.php?id=177 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 I disse påsketider er det ikke bare jesus som dauer og gjenoppstår. http://www.pidgin.im/index.php?id=177 8332810[/snapback] Titt to poster over din post. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 I disse påsketider er det ikke bare jesus som dauer og gjenoppstår. http://www.pidgin.im/index.php?id=177 8332810[/snapback] Titt to poster over din post. 8333465[/snapback] - vil ikke får håpe pidgin får støtte for offline messages aka msn protokoll 13 etterhvert. Det er det som mangler for min de, i tillegg til bedre støtte for sending av custom emoticons. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) får håpe pidgin får støtte for offline messages aka msn protokoll 13 etterhvert. Det er det som mangler for min de, i tillegg til bedre støtte for sending av custom emoticons. 8333542[/snapback] Offline messaging burde vel ikke være så vanskelig å støtte, eller? Ikke at jeg bruker det selv, men det hender noen andre sender til meg. Da er det litt kjipt at jeg ikke får dem. Så kanskje jeg logger meg på en windows-maskin en uke seinere og får meldinga, men da er det litt seint Bortsett fra det, savner jeg veldig lite fra Microsoft's klient. Jeg savner hvertfall ikke Winks og annen drit! Endret 8. april 2007 av Langbein Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Plugin for offline meldinger følger med Gaim 2.0 beta 6 i Ubuntu Feisty. Hvor godt den foreløpig fungerer, er jeg usikker på: Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Utviklerne sier jo selv at utviklingen har gått litt treigt mens de ventet på en avklaring på AOL-saken... Blir nok bedre på alle områder etterhvert. Jeg savner støtte for to-veis videokonferanse. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kjører siste svn snapshot av Gaim her, ikke mye er gjort så langt enn skikkelig støtte for lyd og noen forbedringer i gui og windows live messenger brukere kan se kontakt bildet mitt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Kan man kommunisere med Live Messenger-brukere hvis man bruker Gaim? Endret 8. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Onyx: Jada, i hvert fall skriftlig. Begge to bruker vel MSN Messenger-protokollen til Microsoft i mer eller mindre grad de klarer å støtte de features MS finner på. (Et annet spørsmål er også hvorfor klarer ikke Live Messenger-brukere å snakke med meg over Jabber? Svar: MS digger vendor lock-in.) Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Når blir Ubuntu 7.04 final sluppet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå