Gjest Slettet+432 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Samme på powerbooken min... Har ikke linux maskin å teste på... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Så det er ikkje berre på GNU/Linux nei...? Einaste eg fann på heimesida til Azureus var: http://azureus.sourceforge.net/2300/updateinfo.php Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 BTW: Nokon som har problem med den nyaste Azureusen (2.3.0.0)? Hos meg byrjar java-prosessane å bruke CPU etter at eg har hatt Azureus oppe ein stund. Vanleg er at med Azureus oppe er loaden på CPUen frå 1-4%, men så startar java-prosessane (ser det med "top") å bruke eindel kvar, som gjer at det vert 20% og oppover. La nettopp inn nyaste JRE (Java Runtime Env.), men det hjalp ikkje. Har kjørt 2.3.0.0 her et par dager nå og har ikke sett at det drar så mye CPU-load før. Ligger på 0-4% her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Blir sikkert fikset i en oppdatering. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kjem til å legge inn att 2.2.0.2 att. Forløpig i alle fall. Den fungerte perfekt. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) BTW: Nokon som har problem med den nyaste Azureusen (2.3.0.0)? Hos meg byrjar java-prosessane å bruke CPU etter at eg har hatt Azureus oppe ein stund. Vanleg er at med Azureus oppe er loaden på CPUen frå 1-4%, men så startar java-prosessane (ser det med "top") å bruke eindel kvar, som gjer at det vert 20% og oppover. La nettopp inn nyaste JRE (Java Runtime Env.), men det hjalp ikkje. Jeg tror det er et problem med den nyeste azureus'en uansett plattform, EDIT: Sorry. Leste ikke svarene før, trodde jeg var på siste side. Endret 17. mai 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 SymphonyOS virker ganske spennende - noen som har prøvd den? Har ikke prøvd den (enda) nei, men må nok holde et øye på den distroen jah. Kan jo utvikle seg meget spennende. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Krever ikke den nyeste azureusen java 1.5? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Krever ikke den nyeste azureusen java 1.5? Jo. Eg har nyaste. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har ikke hatt noen problem med at Azureus 2.3.0.0 bruker mye CPU-ressurser, men nå fylte den nettop så og si alt minne, og deretter hele swap-partisjonen min (1GB). Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Haha Nedgraderte til 2.2.0.2 i går, og den er jo så utruleg mykje raskare, og fungerar perfekt. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hadde minneproblemer med 2.3.0.0 selv - kjernen drepte den ikke mindre enn to ganger iløpet av en kveld på grunn av at den fylte alt minnet og swap'en jeg hadde (1GB tilsammen). En kjapp løsning var å deaktivere alt juggelet som følger med 2.3.0.0, distrobutedDB etc. Nå bruker den "bare" 40-50% og sliter hardt ved store swarms (nyeste Bleach for eksempel ). Skal ta en full rens av den så snart jeg gidder - jeg vet iallefall at det ikke har noe med java 1.5 å gjøre - den kjørte jeg med 2.2.0.2 og det virka flott. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jaja. Den maser på at jeg skal oppgradere, men jeg trooor jeg lar være, venter til de har fått fiksa bugsa... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Bøb: Hvem har sluppet nyeste Bleach? Ser ikke ut som Lunar har hvertfall. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Det var bare et eksempel - sitter og venter jeg som alle andre Såvidt jeg vet er nok blandt de som slipper nye episoder av Bleach tidligst. edit: offtopic, men relatert til nyeste Bleach - BleachSociety, en ny speedsubbing gruppe, har sluppet episode 32 for ikke så lenge sida. Har ikke sett den, men det skal vistnok være grei kvalitet - venter på lunar selv though. Endret 18. mai 2005 av Bøb Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Cuba Switching to Linux Kommentar: how many people will make a comment about communism and linux.... this is 1 Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Yay. Kanskje de begynner å kjøpe PINGVIN-missiler av oss, også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei alle linux-guruer. Tenkte jeg skulle prøve meg på linux etter hvert, og har av en eller annen grunn tenkt på SUSE en tid. 1: Er dette fullversjon av 9.3 Pro? 2: Er SUSE det rette valget for meg i det hele tatt? Har bare så vidt drevet litt med linux før, og er følgelig totalt nybegynner. 3: Noe spesielt jeg bør tenke på? Hvordan er det med dualboot i forhold til Windows XP? (For jeg kommer ikke til å vrake XP helt uansett.) Hvordan er det med diverse drivere til trådløst nettverk osv? På forhånd takk for hjelpa Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Tja, hvilke distro er rett for en... Det er jo alltid et godt spørsmål... En distro er som oftest bare Linux+GNU+pakkestyrer, så for meg spiller det liten rolle hvilke distro jeg bruker, så lenge det er Arch. Nei, det er en direkte-CD. Du kan jo alltids laste ned Ubuntu. Endret 20. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei alle linux-guruer. Tenkte jeg skulle prøve meg på linux etter hvert, og har av en eller annen grunn tenkt på SUSE en tid. 1: Er dette fullversjon av 9.3 Pro? 2: Er SUSE det rette valget for meg i det hele tatt? Har bare så vidt drevet litt med linux før, og er følgelig totalt nybegynner. 3: Noe spesielt jeg bør tenke på? Hvordan er det med dualboot i forhold til Windows XP? (For jeg kommer ikke til å vrake XP helt uansett.) Hvordan er det med diverse drivere til trådløst nettverk osv? På forhånd takk for hjelpa 1: Nei, dette er en LiveCD 2: SuSE er kjent for å være brukervennlig. Andre alternativer er Ubuntu, Fedora og Mandriva. 3: Dualboot skal ikke være noe problem. Støtte for trådløst kan være problematisk, hvilket kort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå