Gjakmarrja Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tror jeg har funnet en BUG Hvis jeg lar azureus skrive direkte til et truecrypt volum så fryser maskinen helt, totalt frys. Ingen Ctrl, Alt, Backspace heller. Irriterende, for da må alt jeg laster ned gjennom en annen "temp" folder. (Er godt på vei til å få kjæresten min til å bruke linux, xgl-beryl imponerer mektig i samhold med en velconfigurert Gdm login). Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tror jeg har funnet en BUG Hvis jeg lar azureus skrive direkte til et truecrypt volum så fryser maskinen helt, totalt frys. Ingen Ctrl, Alt, Backspace heller. Irriterende, for da må alt jeg laster ned gjennom en annen "temp" folder. (Er godt på vei til å få kjæresten min til å bruke linux, xgl-beryl imponerer mektig i samhold med en velconfigurert Gdm login). 7864432[/snapback] Bra jobba. Dama har nettop fått seg ny laptop men nekter å legge inn linux på den, hunk kjører heller MCE! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg holder på å laste ned fedora core 6 og planlegger å installere det nuh. Noe jeg skal legge merke til, tips eller triks? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg holder på å laste ned fedora core 6 og planlegger å installere det nuh. Noe jeg skal legge merke til, tips eller triks? 7865101[/snapback] Vil si at FC6 har funket veldig bra på boksen min ihvertfall. Uten for mye dilldall:) Det eneste som er å si er vel, som du sikkert vet - sett opp de riktige yim-repoene, samt lese litt på mjmwired. Selv valgte jeg å utvide horisonten litt denne helgen. La inn Slackware 11.0 i går - og jeg kan ikke si jeg synes at det er så veldig _vanskelig_ som jeg hadde inntrykk av. Ja, det er mye stress med dependencies når jeg har lagt inn tredjeparts programvare - men utenom det så synes jeg dette går veldig fint jeg:) linuxpackages.net og develia.org gjør jo jobben lettere ved enkelte tilfeller da:P Er faktisk ting som har funket enklere her(av kompilering fra source), enn det gjorde i FC6. Endret 3. februar 2007 av luser32 Lenke til kommentar
olear Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ang. pakker til Slackware. Jeg anbefaler http://www.slacky.it og http://www.slackbuilds.org . Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vi får håpe det ikke blir en "GNU-versjon" og en "corporate-versjon" av GCC etc. - mye av styrken til gnu/linux ligger i at du har to vidt forskjellige miljøer som sammarbeider, og som har forskjellige styrker og svakheter. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ang. pakker til Slackware. Jeg anbefaler http://www.slacky.it og http://www.slackbuilds.org . 7866057[/snapback] Herlig, da sjekker jeg ut dem imorgen jeg. Takk=) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg holder på å laste ned fedora core 6 og planlegger å installere det nuh. Noe jeg skal legge merke til, tips eller triks? 7865101[/snapback] Ja, du har jo alltids http://ubuntuforums.org Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ha. ha. ha. ha. ha. ha. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I følge Linpro vil vi i Norge se en vekst på linux og åpen kildekode fremover. I år vekkes det offentlige til åpen kildekode Linpro tror 2007 blir et vendepunkt for åpen kildekode i det offentlige, og ser fram til 2008. Så får vi se da... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg trenger et spill (win/*nix), noe tøft noe. Ikke nødvendigvis FPS, skal til Spania i godt over 3 uker så det blir nok MYE døtid. Ergo jeg vil ha noe spill Hvis det er win spill må det være OpenGL. Tenkte på Warcraft 3 Hmm er vel D3D kanskje hmm. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg trenger et spill (win/*nix), noe tøft noe. Ikke nødvendigvis FPS, skal til Spania i godt over 3 uker så det blir nok MYE døtid. Ergo jeg vil ha noe spill Hvis det er win spill må det være OpenGL. Tenkte på Warcraft 3 Hmm er vel D3D kanskje hmm. 7870172[/snapback] Blizzard har lagt til støtte for opengl i Warcraft 3, bare å legge til "-opengl" som parameter når du kjører spillet. Ellers vil jeg anbefale OpenTTD. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 OpenTTD er genialt! Synd at det er til tider ustabilt over tråløst nettverk men eller kjempebra! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Frozen-bubble, FTW Ellers: Jeg syns Cube var forholdsvis arti. Blob Wars: Metal Blob Solid var arti arti! Freeciv (Civilization 2). OpenTTD (Transport Tycoon Deluxe). Både Doom og Quakes eldre utgivelser kan lastes ned gratis til linux. Og de gamle storhetene: NetHack og Zork Lenke til kommentar
9001 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen som vet om det denne personen skriver er sant? Jævlig surt i så fall. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvor kan jeg finne fedora-drivere til mitt wireless.kort rt2500? Jeg må unngå å kompilere, bare helst laste ned noen rpm-filer, sia jeg må laste ned filene fra windows.. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har du ein venn funker jo alltids Wormux bra Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg trenger et spill (win/*nix), noe tøft noe. Ikke nødvendigvis FPS, skal til Spania i godt over 3 uker så det blir nok MYE døtid. Ergo jeg vil ha noe spill Mine favorittspill: - Neverball - SuperTux - PPRacer - Frozen-bubble - FreeCIV - Armagetron Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Noen som vet om det denne personen skriver er sant? Jævlig surt i så fall. 7870603[/snapback] Jepp, det stemmer, har til og med sitt denne betaen på TPB. Dette er vel også samme grunn til at man kan spille WoW på Mac. At Blizzard bruker åpne standarder. Endret 4. februar 2007 av Canute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå