hockey500 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen som har opplevd at opera henger ved flash-sider? distro: Ubuntu 6.10 Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jepp, det er normalt her iallfall. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg også, ingen som har hatt det fancy "charset" problemet mitt altså? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vel, jeg har av og til fått noen sånne på æøå, men ikke noe i den skalaen der. Jeg fikk et problem med det da jeg hadde satt feil charset i databasen hvor jeg satt å hentet fra (altså ikke lokalt). Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har litt peil på cinelerra? Sliter litt med å få kjørt ut filer fra programmet. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hva er det som er apt-get kommandoen for å innstallere MySQL 5? Og vis man laster ned programmer fra internet f.eks. som ikke finnes i pakkelisten. Hvor er det man pakker dem ut? EDIT: Hvordan killer man programmer. Mao. hvor er ctrl + alt + del? Endret 9. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 alt+F2, skriv xkill og trykk på det vinduet som har fucka seg opp. Guide til installasjon av PHP 5.2, mysql, phpmyadmin Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Guide til installasjon av PHP 5.2, mysql, phpmyadmin 7253084[/snapback] Får ett problem med postfix underveis i innstallasjonsprosessen av MySQL/PhpMyAdmin? You have several choices for general configuration at this point. If you have your deconf priority set to "low" or "mideium#, you will be asked for more questions later. You can always rund #dpkg-reconfigure --priority)low postfix" (DENNE FUNKER IKKE) at a later point if you want to see these questions again. No configuration - IF YOU WANT THE INSTALL TO LEAVE YOUR CONFIG ALONE, CHOOSE THIS OPTION. No configuration chages will be done now: If you have not already configured Postfix, your mail system will be brooken and sould not be used. You must then do the configuration yourselves by editing /usr/share/postfix/main.cf.dist adn saving your changes as /etc/postfix/main.cf, or by running dpkg-rconfigrue Postix. Main.cf will not be modied by the Postfix install process. Hva skal jeg gjøre. Når jeg prøver å kjøre "dpkg-reconfigure --priority=low postfix står det bare at en eller annen fil er lukket av en annen prosess. Endret 10. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Bedre hvis du kommer med eksakt feilmelding, min første tanke er å drepe den andre prosessen. Men det kommer jo litt an på hvilken presess det er da! (pkill -9 <mønster>, for å drepe alle prosesser som inneholder <mønster>). Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva var kommandoen for å laste ned source til kernel i Ubuntu 6.10? Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) sudo apt-get install linux-source-2.6.17 Edit: Det er forresten mulig det kun er sudo apt-get install linux-source Jeg sitter på en eldre versjon av Ubuntu for øyeblikket (Breezy), så jeg er ikke helt sikker. Endret 10. november 2006 av hulahulag Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen her med erfaring /anbefaling om FreeRock Gnome eller Dropline Gnome i Slackware(11)? Ellers ønsker jeg anbefalng til en CDripper til samme distro. Bruker nå KAudiocreator fra Slackware's default KDE, men syns den er treig samtidig med at den syns å ta mye ressurser. Lyd hakker, mus hakker Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 sound-juicer og goobox er bra for en Gnome desktop (skjønte ikke helt om du var ute etter Gnome- eller KDE-programmer). Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan nokon fortelle meg korleis fikser lydinstillingene til flash-plugin? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan nokon fortelle meg korleis fikser lydinstillingene til flash-plugin? 7262515[/snapback] Vet ikke spesielt med Arch, men let litt etter ALSA-OSS. Evt. kan du jo prøve Flashplayer 9 beta, hvis du liker spenning i hverdagen. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tja for å være ærlig så synes jeg det var mer "spenning" med Flashplayer 7. Betaen er, her iallfall, veldig stabil og mye MYE bedre enn 7'en Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ikke her. Trodde ikke noe var mer ustabilt en Flash 7, men Flash 9 overgår alt, etter min mening noe dritt. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan nokon fortelle meg korleis fikser lydinstillingene til flash-plugin? 7262515[/snapback] Vet ikke spesielt med Arch, men let litt etter ALSA-OSS. Evt. kan du jo prøve Flashplayer 9 beta, hvis du liker spenning i hverdagen. 7262778[/snapback] Fant ein plass der det stod at eg skulle forandre noko i firefoxrc for å bruke ALSA-OSS, men i FF2 finner eg ikkje firefoxrc. Er Flashplayer 9 langt unna final? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tja for å være ærlig så synes jeg det var mer "spenning" med Flashplayer 7. Betaen er, her iallfall, veldig stabil og mye MYE bedre enn 7'en 7265954[/snapback] 9ern har fungert greit for meg også. Den kræsjer sånn i blant. Ting er altså som det skal med flashplayer. Kan nokon fortelle meg korleis fikser lydinstillingene til flash-plugin? 7262515[/snapback] Vet ikke spesielt med Arch, men let litt etter ALSA-OSS. Evt. kan du jo prøve Flashplayer 9 beta, hvis du liker spenning i hverdagen. 7262778[/snapback] Fant ein plass der det stod at eg skulle forandre noko i firefoxrc for å bruke ALSA-OSS, men i FF2 finner eg ikkje firefoxrc. Er Flashplayer 9 langt unna final? 7266065[/snapback] Det er den første beta-releasen, så litt unna er det vel. Den skulle komme ut i begynnelsen av 2007. Men det er jo ikke verre enn at du kan prøve, det verste som kan skje er at browseren kræsjer hyppig og at du må fjerne det igjen... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Sun har endelig bestemt seg! GPL for Java! http://www.digi.no/php/art.php?id=357198 http://www.sun.com/2006-1113/feature/index.jsp http://developers.slashdot.org/article.pl?...6/11/13/0724252 http://news.lycos.com/dynamic/stories/S/SU...-11-13-00-26-47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå