Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ett problem med postfix underveis i innstallasjonsprosessen av MySQL/PhpMyAdmin?

You have several choices for general configuration at this point. If you have your deconf priority set to "low" or "mideium#, you will be asked for more questions later. You can always rund #dpkg-reconfigure --priority)low postfix" (DENNE FUNKER IKKE) at a later point if you want to see these questions again.

No configuration - IF YOU WANT THE INSTALL TO LEAVE YOUR CONFIG ALONE, CHOOSE THIS OPTION. No configuration chages will be done now: If you have not already configured Postfix, your mail system will be brooken and sould not be used. You must then do the configuration yourselves by editing /usr/share/postfix/main.cf.dist adn saving your changes as /etc/postfix/main.cf, or by running dpkg-rconfigrue Postix. Main.cf will not be modied by the Postfix install process.

Hva skal jeg gjøre.

Når jeg prøver å kjøre "dpkg-reconfigure --priority=low postfix står det bare at en eller annen fil er lukket av en annen prosess.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Noen her med erfaring /anbefaling om FreeRock Gnome eller Dropline Gnome i Slackware(11)?

Ellers ønsker jeg anbefalng til en CDripper til samme distro.

Bruker nå KAudiocreator fra Slackware's default KDE, men syns den er treig samtidig med at den syns å ta mye ressurser. Lyd hakker, mus hakker

Lenke til kommentar
Kan nokon fortelle meg korleis fikser lydinstillingene til flash-plugin?

7262515[/snapback]

Vet ikke spesielt med Arch, men let litt etter ALSA-OSS. Evt. kan du jo prøve Flashplayer 9 beta, hvis du liker spenning i hverdagen.

7262778[/snapback]

Fant ein plass der det stod at eg skulle forandre noko i firefoxrc for å bruke ALSA-OSS, men i FF2 finner eg ikkje firefoxrc.

Er Flashplayer 9 langt unna final?

Lenke til kommentar
Tja for å være ærlig så synes jeg det var mer "spenning" med Flashplayer 7. Betaen er, her iallfall, veldig stabil og mye MYE bedre enn 7'en :)

7265954[/snapback]

9ern har fungert greit for meg også. Den kræsjer sånn i blant. Ting er altså som det skal med flashplayer. ;)

Kan nokon fortelle meg korleis fikser lydinstillingene til flash-plugin?

7262515[/snapback]

Vet ikke spesielt med Arch, men let litt etter ALSA-OSS. Evt. kan du jo prøve Flashplayer 9 beta, hvis du liker spenning i hverdagen.

7262778[/snapback]

Fant ein plass der det stod at eg skulle forandre noko i firefoxrc for å bruke ALSA-OSS, men i FF2 finner eg ikkje firefoxrc.

Er Flashplayer 9 langt unna final?

7266065[/snapback]

Det er den første beta-releasen, så litt unna er det vel. Den skulle komme ut i begynnelsen av 2007. Men det er jo ikke verre enn at du kan prøve, det verste som kan skje er at browseren kræsjer hyppig og at du må fjerne det igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...