Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok..jeg sitter med en oppgave som skal inn i morra. er ikke helt ferdig men skulle prøve å sette inn sidetall i oppgaven. men når jeg kjører sett inn->felter->sidetall kommer det bare sidetall på den siden jeg sitter å skriver på og der på siden jeg skriver. jeg kunne tenke meg å få sidetall ganske automatisk helt nederst på siden til høyre. Noen ooo eksperter inne i kveld?

Endret av Marsan
Lenke til kommentar
Sweeet. Kommer til å elske å laste ned nye ubuntuversonen på denne smale linja å ta backup av alle greiene jeg har inne her og innstallere skiten igjenn :D

7151173[/snapback]

 

Hvorfor laste ned? Er det ikke bare og oppgradere da?

Var det jeg gjorde da jeg oppgraderte noen av betaene til edgy (før jeg fikk ny pc)

7151336[/snapback]

Nå har det seg slik at ei oppgradering tar lengre tid enn en reinstall - i de fleste tilfeller. Dette er iallefall mi oppfatning. Om du har /home på egen partisjon, tar det desto mindre tid å customize, bare installere de programma som du trenger, og som ikke følger med default install.

Lenke til kommentar
Sett det inn i en bunntekst først: sett inn - bunntekst.

7151520[/snapback]

 

Men da går jo deler av siden bort til bunntekst der jeg ikke får brukt denne plassen til vanlig tekst. Må kanskje krype til korset å sette inn sidetall i min samboers window$ office :(

 

Btw hvordan fjerner jeg bunntekst når jeg først har laget den?

 

Edit: bunntekstproblemet løst.

Endret av Marsan
Lenke til kommentar
Det er akkurat det samme i MS Office, så vidt jeg vet. Hva mener du at den tar plass fra tekst du har skrevet? Den bruker bunnmargen til bunntekst. Hvis den tar plass fra den andre du skriver, har du ikke bunnmarg. Det kan umulig se smart ut, i så fall.

7151728[/snapback]

 

 

Må vel opp med et skjermskudd..jeg vil at når jeg setter inn sidetall så kommer alle sidetallene til alle sidene nederst til høyre som er standard i M$ office. Virker ikke som det er mulig.

 

Skjermskudd:

post-69629-1161809867_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...