Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere ønsker ingen debatt her som går på Windows VS Linux, ikke sant?

Kan dere, som har vært i windowskafeen, vennligst la være å bruke tråden hvis dere bare skal fremme at Windows ikke faller i smak?

7142482[/snapback]

Du burde kalt tråden din for "den ufrie kafeen" :p

Men hvorfor kommer du hit og kjefter? Synderne befinner seg jo i din tråd og du kan syte der.

Lenke til kommentar

Leste bare kjapt gjennom tråden til neitakk på Windowsforumet, og det virker som han er mest sur fordi noen kom og trampet på "åffiss ær mest brukervennlig"-onaneringen på det forumet. Jeg titter vel innom, for å se når kaffenils kommer med den sedvanlige MS SQL+Visual Studio reklamen sin.

Lenke til kommentar
Leste bare kjapt gjennom tråden til neitakk på Windowsforumet, og det virker som han er mest sur fordi noen kom og trampet på "åffiss ær mest brukervennlig"-onaneringen på det forumet. Jeg titter vel innom, for å se når kaffenils kommer med den sedvanlige MS SQL+Visual Studio reklamen sin.

7142853[/snapback]

Han liker å proponere produktene han bruker, men du må ikke tro han er Microsoft fanboy. Han har en svær Opera diskusjon gående.

Lenke til kommentar
Han liker å proponere produktene han bruker, men du må ikke tro han er Microsoft fanboy. Han har en svær Opera diskusjon gående.

7143037[/snapback]

 

Fint at du ikke har en GNU-avatar, hvis ikke hadde jeg slitt med nicket ;)

 

For meg så ekskluderer ikke det ene det andre her, han kan jo godt være en MS-fanboy selv om han bruker Opera. Såklart, de mest innbitte fanboyene vil bruke IE uansett men, det er jo endel MS-fanboys som liker opera best. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det er å kaste stein i glasshus, premium. ;)

Å være linuxtilhenger, går jo nettopp ut på å briefe om linux, og fortelle andre hvor dårlig microsoftprodukter er. Har jeg ikke et godt poeng?

 

Sto å lese i en messenger jeg lastet ned til Ubuntu:

 

Bruk denne til å få kontakt med de på andre siden som fortsatt ikke har sett lyset
Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Jeg er ikke Microsoft-fanboy. Men jeg gidder heller ikke hetse et selskap bare fordi det er populært blant de alternative. Den gang vi hadde noe som het Windows 98, var det grunn til å hetse Microsoft. Men de har beveget seg videre de også. Er fornøy med XP, og det fungerer til mitt bruk. :)

7143160[/snapback]

 

Du har misforstått om du tror det er operativsystemet/programvaren deres vi har størst problem med.

Lenke til kommentar
Vel, dette gjelder jo forsåvidt ikke bare linuxleiren, men òg hos Mac-gjengen. Ta deg en tur i maccafeen du :)

 

Forøvrig er jo linux langt bedre enn windows, så jeg skjønner de som brifer godt jeg :tease:

7143247[/snapback]

Ja.

 

Og nå entrer jeg den frie kafè for første gang!

 

For en fin følelse, har nettopp installert ubuntu!

 

Beryl er oppe og går.

 

Oppdatert værmelding på skrivebordet hver morgen.

 

Aaaah, hva er vel bedre enn Ubuntu? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...