Steinmann Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan velge KDE, GNOME, whatever i loggin vinduet somregel.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det stemmer. Du kan velge hvilken du skal logge inn på, under sessions i loggin-vinduet. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Noen som gidder å se på denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=651698 Får ikke mplayerplug-in til å vise embedded VMW, dvs vmw som er innebygget i sider... Og jeg hadde tenkt å vise en film derifra på storskjerm på denne laptoppen med det programmet på mandag! Hjelp! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Prøv med unplug, eller leit litt rundt i koden til sida til du finner direktelinken til fila. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Greier fint å spille den om jeg høyreklikker på mplayer-pluginen og tar copy url, og så tar "gmplayer url'en" i terminal - med det er ikke det jeg vil. Jeg vil at det skal "bare funke" å gå inn på en side og spille en wmv-fil. Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kva er igrunn det beste gui-baserte cpu-skaleringsprogrammet? Veit at gnome har ein applet av noko slag, men den er bugga og treig. Tips? Må ha støtte for SMP. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 http://www.msdewey.com/ Dere som har flash 9 installert; funker den? Krasjer firefox her.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kræsjer her og. Flash 9, Firefox 2.0 (edgy). Når vi først snakker om firefox; er det noen som vet hvordan en installerer alternative språkpakker for stavekontrollen, eller hvor den henter ordene sine fra? Litt irriterende at den markerer halvparten av ordene som feil. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Samme her også, men med Kazehakase/SeaMonkey. Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kva er igrunn det beste gui-baserte cpu-skaleringsprogrammet? Veit at gnome har ein applet av noko slag, men den er bugga og treig. Tips? Må ha støtte for SMP. 7127262[/snapback] Eg fann, eg fann. Måtte rekonfigurere gnome-appleten for få manuell styring på frekvensen. (sudo dpkg-reconfigure gnome-applets). Ser ikkje ut som om den klarar å styre begge prosessorane under ein, så eg må ha to appletar oppe. Ein for cpu0 og ein for cpu1. Travelt igrunn. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Firfox 2.0 skal no være tilgjengelig; http://itpro.no/art/9615.html Nokon som veit om Linux versjonen også er tilgjengeleg? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Ja, rc3 == final edit: ifølge Edgy changelog iallefall: Accepted:firefox 2.0+0dfsg-0ubuntu1 was ACCEPTED. Component: main Section: web -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1 Format: 1.7 Date: Fri, 20 Oct 2006 15:56:42 -0700 Source: firefox Binary: libnspr4 firefox-dom-inspector firefox-dev mozilla-firefox mozilla-firefox-dev mozilla-firefox-dom-inspector libnss3 libnspr-dev firefox-gnome-support firefox-dbg libnss-dev mozilla-firefox-gnome-support firefox Architecture: source Version: 2.0+0dfsg-0ubuntu1 Distribution: edgy Urgency: low Maintainer: Eric Dorland <[email protected]> Changed-By: Matt Zimmerman <[email protected]> Description: firefox - lightweight web browser based on Mozilla firefox-dbg - debugging symbols for firefox firefox-dev - Development files for Mozilla Firefox firefox-dom-inspector - tool for inspecting the DOM of pages in Mozilla Firefox firefox-gnome-support - Support for Gnome in Mozilla Firefox libnspr-dev - Netscape Portable Runtime library - development files libnspr4 - Netscape Portable Runtime Library libnss-dev - Network Security Service Libraries - development libnss3 - Network Security Service Libraries - runtime mozilla-firefox - Transition package for firefox rename mozilla-firefox-dev - dummy transitional package mozilla-firefox-dom-inspector - Transition package for firefox rename mozilla-firefox-gnome-support - Transition package for firefox rename Changes: firefox (2.0+0dfsg-0ubuntu1) edgy; urgency=low . * Bump version to 2.0 (no upstream changes from rc3) * browser/components/search/nsSearchService.js - Set MOZ_OFFICIAL to "official", distributionID to "com.ubuntu" * debian/branding: new subdirectory with images * debian/rules: - build: uudecode and substitute images in source tree, use debian/branding/icon64.png instead of debian/firefox.png - clean: restore images in source tree, remove uudecoded versions Files: 9d3c5b25618053811ecfd624ff3f501f 1196 web optional firefox_2.0+0dfsg-0ubuntu1.dsc ddd06f11981a135fee741d2510875382 318670 web optional firefox_2.0+0dfsg-0ubuntu1.diff.gz -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: GnuPG v1.4.3 (GNU/Linux) iD8DBQFFO/wmArxCt0PiXR4RAoaDAKDIwIYm4YKLS1FldloGiZMR5R6ceACgwLmi HnGdNuxhiDpSiGZR8hSRvhI= =CfQh -----END PGP SIGNATURE----- -- edgy-changes mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/edgy-changes Endret 23. oktober 2006 av dabear Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nokon som veit korleis ein deaktiverar digitallyd og brukar analoglyd med alsa? Intel lydkort. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøre alsamixer i en terminal og mute digital-kanalen? Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøre alsamixer i en terminal og mute digital-kanalen? 7133579[/snapback] Har prøvd det, men ingen suksess. Den vil rett og slett ikkje mute den kanalen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan noen si meg ha som er fordelene/ulempene med og bruke x64 versionen av ubuntu, istedet for x86 versionen? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fordel: Du kan ha meir en 4gb fysisk minne (uten å måtte ty til ein stygg kernel hack) Enkelte program kan være litt raskare Ulempe: Dei aller fleste programm er ikkje raskare. Ein god del propiære ting som ikkje fungerer med x86_64 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da blir det nok x86 på meg da, den virker på alle arkitekturer? Har noen problemer med og instalere den nå (på en AMD Athlon 64 X2 3800+) Det står at den starter Power Manager, men der stopper det, den står bare og henger. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Prøv å start uten acpi Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøre alsamixer i en terminal og mute digital-kanalen? 7133579[/snapback] Har prøvd det, men ingen suksess. Den vil rett og slett ikkje mute den kanalen. 7133853[/snapback] Jeg har også et intel-lydkort. Kunne velge mellom å sette to lydkort som standard i installasjonen (fedora). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå