Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å sette inn en S-ATA disk i filserveren, og da trenger jeg en S-ATA kontroller (ikke RAID). På flere av nettbutikkene står det hvilke OS som støttes, men jeg har grunn til å tro at det ikke nødvendigvis gir meg informasjon nok til å vite at kortet støttes enkelt og greit i de fleste distroer. Hvilke kort / produsenter har for god vane og støttes i Linux?

Lenke til kommentar

Full alsa - synk mellom lyd og bilde. Endelig.

7102286[/snapback]

Skal testes nå, er alt kommet i pakkesystemet(unstable) på Arch :) Ikke det at jeg kan fordra Flash, men med så mange sider som bruker Flash er det vel bra at Adobe gir ut en oppdatert versjon som vi kan bruke til det kommer en fri implementasjon som fungerer skikkelig.

Lenke til kommentar
Vurderer å sette inn en S-ATA disk i filserveren, og da trenger jeg en S-ATA kontroller (ikke RAID). På flere av nettbutikkene står det hvilke OS som støttes, men jeg har grunn til å tro at det ikke nødvendigvis gir meg informasjon nok til å vite at kortet støttes enkelt og greit i de fleste distroer. Hvilke kort / produsenter har for god vane og støttes i Linux?

7100673[/snapback]

 

Denne skal funke fint:

 

Kumlokk.no

Endret av Svendheim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...