Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Noen som har testa egroupware sammen med korganizer/kontact ?

Noen ganger blir det lagret, men vises fortsatt ikke i webgreia, og da kan man ikke slette, og er egentlig bare penis!

6861518[/snapback]

Bruker eGroupware på jobb, integreringen mot KDE er ikke helt bra. Særlig todos fungerer veldig dårlig. Fungerer greit å se kontakter/todos osv, men å redigere/legge til er veldig ustabilt enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grunnen er at denne samba versionen inneholder mye hull, skal gjøre forsøk på denne serveren, og fikk derfor beskjed om å finne akkurat denne.

 

Tester med checkinstall og ser om dette fungerer. Hvis ikke blir det kanskje 2.2.0a som olear sier.

6860620[/snapback]

2.2.0a har omtrent akkurat de samme hullene som 2.2.1a ;)

 

edit: send en PM on du er interessert i litt generell info om sikkerhetshullene i programvare, som f.eks. samba. Jeg har noen greie lenker som alle burde kjenne til, men de kan jo sikkert misbrukes de også, så jeg gidder ikke nevne dem her på forumet.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Hvordan regner jeg ut hvilke sync rates skjermen min skal få spesifisert i xorg.conf? evt. hvor kan jeg finne noe ferdig utregnede data å stappe inn i xorg.conf til min Goldstar Studioworks 78i ?

6863147[/snapback]

Er det i det hele tatt nødvendig? X skal fint greie å finne ut av dette selv.

 

Hvis ikke:

Specifications

SIZE (V.I.S) 17"(16")

Pitch 0.26mm Dot

Max. Resolution 1600 * 1200 @ 60Hz

H-frequency 30 ~ 85 kHz

V-frequency 50 ~ 120 Hz

Video Bandwidth 135 MHz

Control Digital OSD

Signal Connect 15 Pin D-sub,5BNC

Power Input 90~264 Vac

Energy Saving 120 / 15 / 5W

Communication DDC 1/2B

Standard MPR-II / TCO-95

Dimensions(W*H*D) 412*428.5*431mm(net)

Weight (net) 18.7kg

Lenke til kommentar

Om jeg lar x finne det ut selv, så får jeg maks 1024x768, mens jeg vil ha muligheten til å bruke 1280x1024 og 1600x1200.

 

Hvis jeg kjører xorgconf velger den enten standardinnstillinger som gjør at x krasjer under oppstart (sucks :thumbdown: ), eller jeg må velge noe uten å vite hva jeg skalvelge.

 

edit: tusen takk, by the way :thumbup: Det er trivelig å få hjelp av snille folk.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Noen som har testa egroupware sammen med korganizer/kontact ?

Noen ganger blir det lagret, men vises fortsatt ikke i webgreia, og da kan man ikke slette, og er egentlig bare penis!

6861518[/snapback]

Bruker eGroupware på jobb, integreringen mot KDE er ikke helt bra. Særlig todos fungerer veldig dårlig. Fungerer greit å se kontakter/todos osv, men å redigere/legge til er veldig ustabilt enda.

6861560[/snapback]

Noe forslag til app som takler det, eller system som syncer bedre med kde?

Lenke til kommentar

Fant et par gode sitater om UNIX også. Her er noen av dem:

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity."

Dennis Ritchie, en av skaperne av operativsystemet UNIX (AT&T, Bell labs) og programmeringsspråket C.

 

"Unix is user-friendly. It's just very selective about who its friends are."

Ingen vet hvem som sa dette.

Lenke til kommentar
Noen som har testa egroupware sammen med korganizer/kontact ?

Noen ganger blir det lagret, men vises fortsatt ikke i webgreia, og da kan man ikke slette, og er egentlig bare penis!

6861518[/snapback]

Bruker eGroupware på jobb, integreringen mot KDE er ikke helt bra. Særlig todos fungerer veldig dårlig. Fungerer greit å se kontakter/todos osv, men å redigere/legge til er veldig ustabilt enda.

6861560[/snapback]

Noe forslag til app som takler det, eller system som syncer bedre med kde?

6865647[/snapback]

Har ikke funnet noe. Bruker selv eGroupware i nettleseren.

Lenke til kommentar
Høres bra ut, har ikke sett så mye på det selv, kan ikke eksperimentere så mye med eGroupware grunnen kritisk data, men har vurdert lenge å prøve ical.

6871702[/snapback]

Fungerte en liten stund hvertfall :(

Edit: Var ikke noe glad i æ,ø,å gitt :innocent:

Ellers funker den bra, bare få synca min k800i så jeg er lykkelig!

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...