Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installerte kubuntu-desktop, og det blir dobbelt opp i menyene. Nå er ikke de krise, er jo bare å slette de oppføringene man ikke trenger. Kjedelig at openoffice kommer dobbelt, for den tar jo noe plass i tillegg da.

 

Edit: kde er ti ganger bedre enn gnome, synes ihvertfall jeg.

Edit2: er ei veiledning en plass hvis du søker i google, for hvordan man legger inn kde uten at det legger seg overalt, men dette må du gjøre FØR du installerer kubuntu-desktop.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Hva har skjedd? Sletta partisjon, eller korupt? Kan være ext3fsck kan hjelpe deg om siste...

6837244[/snapback]

Den ble sletta gitt, heldigvis ingen viktige filer. Minn meg på å aldri røre noen partisjoner med windows sin installer igjen.

 

Uansett, hadde vært kjekt å hatt et slikt program liggende til fremtidige [bruker||windows] feil.

Lenke til kommentar
Hva har skjedd? Sletta partisjon, eller korupt? Kan være ext3fsck kan hjelpe deg om siste...

6837244[/snapback]

Den ble sletta gitt, heldigvis ingen viktige filer. Minn meg på å aldri røre noen partisjoner med windows sin installer igjen.

 

Uansett, hadde vært kjekt å hatt et slikt program liggende til fremtidige [bruker||windows] feil.

6837822[/snapback]

 

Gparted er greit..kan mekkes på boot-CD eller oppstarts USB :D

Lenke til kommentar

Fikk IE7 til å fungere med nyeste versjon av WINE. Brukte denne "guiden":

http://www.tatanka.com.br/ies4linux/news/28

 

Man bytter bare ut motor og kjører IE6. Så det blir IE6 med IE7 motor. Det fungerte, ikke like bra som IE6 og nedover, men akseptabelt bare for å teste sider.

 

Legger med screenshot. Dette er en side som ikke fungerer i IE6 (men som dere ser fungerer i 7):

 

ie7_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...