Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte akkurat at 64-bit vista kun støtter signerte drivere. Blir det ikke litt vanskelig å utvikle drivere for det os'et da, mtp. testing?

6754627[/snapback]

M$ ønsker vel på sikt å låse OSet mer og mer slik at de skal få mer kontroll (ala konsoller/TV-spill) :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke fått målt med sshfs, men det går iallefall vanvittig treigt (sFTp ligger vel på rundt 600 KB/s på lokalnettet, nå vet jeg ikke hvordan sshfs er i forhold til det?)

6755409[/snapback]

Er sikkert noe av det samme, siden det er krypteringen som er flaskehalsen. Men dette kommer såklart veldig an på CPU. Problemet er at krypteringen jo går begge veier, så både server og klient bør ha en kjapp CPU.

For et par år siden satt jeg opp nettverk hvor jeg kjørte NFS over internett og andre usikre nettverk ved å kjøre det gjennom en OpenVPN tunnell, men det ble sneglefart sammenliknet med normal NFS. Jeg testet med ulike alternative ciphers og HMAC's, men ingenting hjalp særlig :(

Lenke til kommentar
Temperatur.java:1: error: Class or interface ‘java.util.Scanner’ not found in import.
import java.util.Scanner;
         ^
Temperatur.java:6: error: Type ‘Scanner’ not found in the declaration of the local variable ‘tastatur’.
                               Scanner tastatur = new Scanner(System.in);
                                  ^
2 errors

Sitter med java og skulle importere java.util.Scanner, men den finnes visstnok ikke. Noen som vet hvordan jeg laster ned dette?

Lenke til kommentar
Temperatur.java:1: error: Class or interface ‘java.util.Scanner’ not found in import.
import java.util.Scanner;
         ^
Temperatur.java:6: error: Type ‘Scanner’ not found in the declaration of the local variable ‘tastatur’.
                               Scanner tastatur = new Scanner(System.in);
                                  ^
2 errors

Sitter med java og skulle importere java.util.Scanner, men den finnes visstnok ikke. Noen som vet hvordan jeg laster ned dette?

6763688[/snapback]

Har du versjon 5.0 av JDKen da? java -version

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...