Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja, både F10-12 og den nye og betre alt-tab er jo ganske praktisk

6499908[/snapback]

Mulig, men det var litt småbugs som var litt irriterende for meg. Ctrl + alt + D - gdesklets forsvant, Netbeans ble bare grå og måtte slå av fading for at vinduene ikke skulle gå i hverandre og blinke.

Noe er sikkert nyttig, men alt i alt synes jeg det var mer bugs og eyecandy enn nytte i Compiz, foreløpig.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fjerne det problemet her?:

$ cedega

(Point2Play_gui.py:6534): Gtk-WARNING **: Locale not supported by C library.

Using the fallback 'C' locale.

Traceback (most recent call last):

File "/usr/lib/transgaming_cedega/Point2Play_gui.py", line 40, in ?

locale.setlocale(locale.LC_ALL, '')

File "/usr/lib/transgaming_cedega/lib/python2.3/locale.py", line 381, in setlocale

return _setlocale(category, locale)

locale.Error: locale setting not supported

.

Lenke til kommentar

VG og Firefox som følger med Ubuntu ser helt skakkjørt ut, mens med pakken fra mozilla.com ser helt bra ut med VG. Samtidig er det rare er at alle andre sider ser helt fint ut med firefox som følger med Ubuntu.

Noen som opplever det samme og har en evt. kur bortsett fra å laste ned fra mozilla.com?

Lenke til kommentar

Noen ganger er problemet enklere å løse enn man tror. Jeg satt ned default font fra 16 til 13, da så det helt OK ut også i VG. :blush: Men jeg mener at pakken fra mozilla.org også bruker 16 som default fontstørrelse. Det så forøvrig sånn ut:

post-74755-1153503289_thumb.png

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Hei

Lurer på om det er mulig å sette HorizSync og VertRefresh på innloggings vinduet i ubuntu. Måtte foandre det i xorg.conf når jeg først starta ubuntu, og det fungerer bra i når jeg har logga meg inn, men innloggings vinduet klarer ikke skjermen å vise.

Lenke til kommentar
Kan dette på sikt få betydning for de stakkarslige driverne til ATi?

Kan jo alltids håpe, men jeg mistenker at min neste dunk består av innmat produsert av nVidia und Intel.

6551601[/snapback]

Mottar snart min nye nVidia-Intel-"dunk" i posten, gleder meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...