objorkum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 http://www.scorpioncity.com/images/crash/m/bsod.png Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Longhorn Beta is Disappointing http://it.slashdot.org/article.pl?sid=05/0...tid=156&tid=218 Artige kommentarar: God..Why can't - after 2000, XP and 3 years in development - the HORRID ancient bitmap artwork for "Control Panel" icon, etc. go away! Because the Control Panel is tightly integrated into the OS and thus the icon cannot and MUST NOT be changed. You cannot change the icon colours without changing the way the calc.exe does addition, if you change calc.exe, Windows Explorer will change to a maroon colour which then will result in kernel32.dll not being found which is needed by notepad.exe and thus it will not start-up and if notepad doesn't start, Internet Explorer will need to work "Offline" and we know what happens when Internet Explorer is "Offline", you cannot login to MSN Messenger! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Er dette akseptabelt, eller er det på tide å aksjonere? Fra: Tor Henning Ueland via RT <forum hardware no> Svar-til: forum hardware no Til: kyrre solution forge net Emne: Re: [hw.no #6674] OpenOffice filtyper og filopplasting Dato: Wed, 27 Apr 2005 11:14:50 +0200 Hei, Det finnes mange typer filer som kan være "ok", det har blitt lagt inn en gruppe filer, og antallet godkjente filer blir ikke økt fra vår side, da vi ikke har tid til å legge inn hver eneste fil som kan være grei og ha. Mvh Tor Henning Ueland Hardware.no Kyrre Ness Sjobak via RT wrote: > Ticket <URL: https://rt.hardware.no:81/Ticket/Display.html?id=6674 > > > Prøvde å laste opp en fil med et openoffice writer-dokument, og fikk > beskjed om at det ikke var tillatt - hvorfor det? > > Her er i alle fall filendelsene - flott om dette kunne fikses: > OOo writer .sxw > OOo calc .sxc > OOo impress .sxi > OOo draw .sxd > > Kyrre Ness Sjøbæk > Ivrig forumbruker (kyrsjo) og Linux-bruker. EDIT: bbcodeleif Endret 27. april 2005 av kyrsjo Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Vi kan gjerne opprette vårt eget forum, hvis det er det du vil... hw.no-nettverket er jo bloated, så... Vi kan høre med Linuxguiden om de er villige til å opprette et forum for l33nuX-|_|53r5 edit: Men støtter forumet opplasting av .DOC? Endret 27. april 2005 av drange_net Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har nokon peiling på kvifor /etc/motd kjem to gonger når ein loggar inn via SSH på Debian Sarge? Har på printing av MOTD i SSHd, og slik skal det vere, men det må vere ein til ein eller annan plass. Fann løysinga no. Måtte kommentere det ut i /etc/pam.d/ssh Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tenkte jeg skulle installere en PC med GNU/Linux på i båten slik at jeg kan høre på musikk, se filmer, spille litt osv. Tenkte jeg skulle ha en liten LCD-skjerm, et sted mellom 5 og 14 tommer hadde vært genialt, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kom over en lenke her som brukeren nomore hadde som var til mp3ibil.no. Tror jeg skal lese litt der... Edit: Båten er altså den nede til høyre, ikke den oppe til venstre... Endret 28. april 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tenkte jeg skulle installere en PC med GNU/Linux på i båten slik at jeg kan høre på musikk, se filmer, spille litt osv. Tenkte jeg skulle ha en liten LCD-skjerm, et sted mellom 5 og 14 tommer hadde vært genialt, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kom over en lenke her som brukeren nomore hadde som var til mp3ibil.no. Tror jeg skal lese litt der... Edit: Båten er altså den nede til høyre, ikke den oppe til venstre... Vil ikke hopping ødelegge harddisken? Eller skal du satse på flashminne? Eller bare slå den av når det er sjø. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvaslags båt er det? Om det er en seilbåt eller en større motorbåt, burde ikke ristinga bli et poblem Test på .dok: nope, lot seg ikke gjøre. Så da er det vel ikke noe å klage over. pdf går da Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Word-dokumenter er .doc, ikke .dok. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 leif var vist innom. Korrekte er vel application/x-msword eller .no ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Mange koselege nyhende på digi.no i dag! Labert salg av Windows og Office München valgte Debian Linux Vurderer gratis opplæring på åpen kildekode EU mener Microsoft saboterer Apple snakkar varmt om open kildekode Mer penger til åpen kildekode-selskapene Faktisk mange seriøse og gode kommentarar til artiklane òg. Endret 29. april 2005 av objorkum Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Statsråden møter sterkt trykk fra SV som ønsker åpne standarder i skoler og det offentlige for å hindre konkurranse. Hmm... Hentet fra "Vurderer gratis opplæring for offentlig ansatte" Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Faktisk mange seriøse og gode kommentarar til artiklane òg. http://distrowatch.com/?newsid=02601#0 Noen som har prøvd den? Hvordan er den i fhl. til Sarge? Endret 29. april 2005 av Gimper Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 tenkte jeg kunne legge inn et lite spørsmål her. noen som vet om det er lenge til ipw2200 driverne vil støtte monitor mode? trenger det for å teste ut Kismet....har søkt litt på google men fant ikke noe interessant. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tror nok ikke du skal regne med slik støtte på en liten stund. Men skal du søke er det egentlig likegreit å kjøpe et PCMCIA-kort som har full linuxstøtte med antenneutgang. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg henger meg på WonderBjarne sitt spørsmål... VI VIL HA MONITOR-MODE! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kjøp et skikkelig kort da. Det skal visst være en måte å fikse det på da, men de ser visst ut til at det stort sett kræsjer systemet. Men dere kan jo prøve. Endre "Makefile" og uncomment 'CONFIG IPW PROMISC'. Etter det gjør du det bare vanlig med firmware og greier. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hmm....fant denne diskusjonen ser ikke helt lyst ut: I've been trying to bug intel to release new firmware with this enabled so this guys can make drivers... no luck.. for now..når det er Intel det står på kan det jo ta sin tid....kanskje jeg kjøper et annet kort da. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg henger meg på WonderBjarne sitt spørsmål... VI VIL HA MONITOR-MODE! *Rope med!* -- Ærlig talt, ipw2100 har jo monitorstøtte! Kvifor skal ikkje me med ipw2200 få!? (( ---------- Kjipe Intel, eg kjøpte jo deira kort (hadde originalt eit Realtek-kort) av di dei hadde ekte Linux-drivere.. Men gidd lameit firmware, dei burde berre gpl-e heile skiten. Endret 29. april 2005 av Velmont Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Monitor Mode ORiNOCO a/b/g PCI-kort med Atheros-chipset og liten cantenna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå