Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater de jeg og, men har ikke funnet noen måte å fjerne de på. xfce sitt panel er blitt mye bedre enn gnome sitt, men da må man jo installere det, så jeg klarer meg så lenge uten gjennomsiktig panel. Det er jo også ganske kjipt at ikonene i systemtray heller ikke blir gjennomsiktige. Et alternativ er jo å bruke transset, men det har jo andre ulemper :)

Lenke til kommentar

Prøvde det ut litt nå, men oppstod et par problemer takket være min inkompetanse i Gimp sikkert. :) Kantene, som så svarte ut i Gimp ble blå og den ble ikke helt transparent i gnome-panelet, selv om den var det i gthumb.

Får jobbe litt mer med det, og takk for ideen.

Lenke til kommentar

Oioi!

Apple store er nede! Kanskje vi har en MacBook i vente?

EDIT:

Hihi...

Ny MacBook har ankommet, og det med en studentpris på ca 8800,- Med tanke på hva man får for denne summen, må jeg si jeg synes det er ett meget bra kjøp.

Endret av Svendheim
Lenke til kommentar
Ny MacBook har ankommet, og det med en studentpris på ca 8800,- Med tanke på hva man får for denne summen, må jeg si jeg synes det er ett meget bra kjøp.

6114122[/snapback]

What do you get when you put up to 2GHz of pure Intel Core Duo power, an iSight camera, Front Row, iLife ’06, and a 13-inch glossy widescreen display into a sleek case? More than you thought possible for less than you thought possible. Meet MacBook, starting at $1099.

Hvordan får du 1100 dollar til å bli nesten 9 tusen?

US$ 1 099 = 6 640.28277 Norwegian kroner

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke helt fasinasjonen for Macbook, den er verken liten eller spesielt pen (den svarte ser jo ut som en hvilken som helst PC, den hvite synes jeg bare er blitt oppbrukt).

6126373[/snapback]

Fordi det er en eple-logo på den, og alle reiser seg og sier halleluja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...