Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man fikk jo Linux til PS2 også.

5757143[/snapback]

 

Linux kan kjøres på praktisk talt ALT, men det er likevel nice at PS3 kommer med linux @ standard (om jeg skjønte artikkelen rett), uten at noen friker må sitte og modde den i fillebiter før de klarer det og vinner en eller annen pris. :)

Lenke til kommentar
Man fikk jo Linux til PS2 også.

5757143[/snapback]

 

Linux kan kjøres på praktisk talt ALT, men det er likevel nice at PS3 kommer med linux @ standard (om jeg skjønte artikkelen rett), uten at noen friker må sitte og modde den i fillebiter før de klarer det og vinner en eller annen pris. :)

5757186[/snapback]

Linux-versjonen på PS2 var utviklet og solgt av Sony, men som en addon.

Lenke til kommentar
Man fikk jo Linux til PS2 også.

5757143[/snapback]

 

Linux kan kjøres på praktisk talt ALT, men det er likevel nice at PS3 kommer med linux @ standard (om jeg skjønte artikkelen rett), uten at noen friker må sitte og modde den i fillebiter før de klarer det og vinner en eller annen pris. :)

5757186[/snapback]

Linux-versjonen på PS2 var utviklet og solgt av Sony, men som en addon.

5757241[/snapback]

 

Oooh, tøft. :) Trodde det var en linux-hack gjort på samme måte som linux på xbox/DS/o.l. Uansett digg at linux kan brukes til noe sånt også, og at det er Sony som gjør det, og ikke en haug med nerder som sitter hjemme i kjelleren og hacker på ting. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

To spørsmål:

 

1. Hvordan logger man på som administrator?

2. Hvordan kommer man seg på internett, det virker ikke...

 

Dette gjelder SUSE 10

Lenke til kommentar
To spørsmål:

 

1. Hvordan logger man på som administrator?

2. Hvordan kommer man seg på internett, det virker ikke...

 

Dette gjelder SUSE 10

5758112[/snapback]

 

 

su - i terminal. Ellers vil de grafiske programmene spørre deg om adminpassordet når det passer seg. Å logge inn grafisk som administrator regnes som en _veldig_ dårlig ide.

 

Hva slags forbindelse har du?

Lenke til kommentar
Jeg har bredbånd, tror det er 1.5 mbits båndbredde. Og, det er ikke trådløst!

5758249[/snapback]

 

Det kan enkelt settes opp via YaST så lenge det er dhcp. K Meny -> System -> YaST -> Network -> Network devices eller hva det heter. Har debian foran meg nå, så husker ikke helt hva alt heter der. Der skal det dukke opp et kort, og det skal være satt til dhcp, så lenge du ikke har et annet funky oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...