Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For an Ubuntu desktop, you should have a PC with at least 128 MB of RAM and 1.8 GB of disk space.

For a server, you should have at least 64 MB of RAM and 350 MB of disk space. You computer must also be configured to boot from a CD to start the installation

Lenke til kommentar
jeg skulle gjerne ha sletta en partisjon, men først sier gparted at jeg må unmounte alle partisjoner som har tall høyere enn 6 (den jeg skal slette).  Den eneste som er høyere er 7, og det er der linux er installert, så hvordan får jeg da sletta partisjon 6?

5481109[/snapback]

Eg ville tippe at å boote vha ein Live-cd kanskje ville gjere susen?

Lenke til kommentar

Eg har tenkt å sette opp ein server heime hos meg sjølv. Før eg gjekk laus på dette tenkte eg at eg skulle få til å sette opp ein på ein virituell pc. Kva slags program bør eg bruke til dette? Er Xen det rette til dette? Eller finnes det bedre alternativ?

Lenke til kommentar
Eg har tenkt å sette opp ein server heime hos meg sjølv.  Før eg gjekk laus på dette tenkte eg at eg skulle få til å sette opp ein på ein virituell pc.  Kva slags program bør eg bruke til dette? Er Xen det rette til dette? Eller finnes det bedre alternativ?

5482742[/snapback]

Jeg bruker VMWare til slikt. :) Greit nok, det koster penger, men slik jeg ser det er det frivillig å betale for det. :p

Lenke til kommentar

Har aldri fått spørsmål om passord med livecden til breezy..

Gnash ser ut til å funke, den kompilerer iallefall fra cvs. Det er problem med noen spill, men logoen til freewave ser da ut til å virke. Enda er det problemer med lyden

post-51505-1138047293_thumb.png

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...