olear Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 2: Options=>Compatibility Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har merket meg at [...] Opera starter veldig tregt i Ubuntu. 5394926[/snapback] Sett til å slette cache hver gang du avslutter Opera, ellers vil den bruke lenger og lenger tid på å starte. Jeg gadd ikke dette, og da cache-mappa hadde over 32000 filer, ville ikke Opera starte lenger. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Forresten, bare jeg som sliter med at lyden lagger hos http://video.google.com ? Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Fungerer fint her (så bra det er mulig å få det med Flash i Linux såklart). Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Forresten, bare jeg som sliter med at lyden lagger hos http://video.google.com ? 5401281[/snapback] Nupe, lyden glir ut av sync her og, men det har vel mer med hvordan klippet er laget? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lite spørsmål, mener en gang å ha sett en liste over både spill til linux, og programvare til linux. Men jeg finner den ikke. Tenker jeg "syner"? Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det noe brae converter programmer for linux? trenger etter program som kan conventere noen ape filer til mp3 format. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lite spørsmål, mener en gang å ha sett en liste over både spill til linux, og programvare til linux. Men jeg finner den ikke. Tenker jeg "syner"? 5406290[/snapback] Neida, det eksisterte ihvertfall en gang en linux software guide eller noe slikt. Husker jeg brukte den endel på slutten av 90-tallet, men har ikke sett etter den på en stund nå. Husker ikke noen url, dessverre... M. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lite spørsmål, mener en gang å ha sett en liste over både spill til linux, og programvare til linux. Men jeg finner den ikke. Tenker jeg "syner"? 5406290[/snapback] Tror det fantes en på diskusjon.no også... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Et bra sted å begynne: Linuxguidens liste over programvare Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Lite spørsmål, mener en gang å ha sett en liste over både spill til linux, og programvare til linux. Men jeg finner den ikke. Tenker jeg "syner"? 5406290[/snapback] Neida, det eksisterte ihvertfall en gang en linux software guide eller noe slikt. Husker jeg brukte den endel på slutten av 90-tallet, men har ikke sett etter den på en stund nå. Husker ikke noen url, dessverre... M. 5407004[/snapback] var ikke denne du tenkte på: http://www.linuxsoft.cz/en/ Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Men kva skjedde med forumet sin guide? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Men kva skjedde med forumet sin guide? 5409101[/snapback] Du har jo denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...l=spilltr%E5den Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Der var den <3 Den var jo sticky før Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Analyse av egendefinerte programutviklingsprosjekter fastslår områder hvor Microsoft-verktøy gjør at du sparer penger: lavere produksjonskostnader, lavere arbeidskostnader, på grunn av forenklede utviklingsprosesser og lavere vedlikeholdskostnader. Kostnadsfordelen med Windows var følgende: * 28,2 % lavere for store bedrifter. * 25,0 % lavere for mellomstore bedrifter. Nok eit salgstriks frå Micro$oft? "Fastslår områder" ? Meir finner du her Endret 10. januar 2006 av rEaliTY Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) http://www.opprop.no/opprop.php?id=stopwindows I dag blir ungdommer lært opp til å bruke dyr programvare på nesten alle skoler i landet. Microsoft Windows har monopol på norske skoler. Skolene forlanger at du har ms Word, powerpoint osv. for å kunne levere inn oppgaver, prosjekter ol.Skolene burde heller bruke gratis programvare å spare tusenvis av kroner på lisensavtaler med Microsoft, og heller bruke pengene på vedlikehold eller kjøpe inn nye datamaskiner. ENIG? skriv under da vel! Endret 10. januar 2006 av Velmont Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Bare meg som mener at det er meningsløst å skrive under på et opprop full i skriveleifer, hvor fyren mest sannsynlig ikke kommer til å bruke oppropet til noe? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Bare meg som mener at det er meningsløst å skrive under på et opprop full i skriveleifer, hvor fyren mest sannsynlig ikke kommer til å bruke oppropet til noe? 5415884[/snapback] Må nett han gjera noko med det? Det tek nokre sekund, treng ikkje vera meiningslaust. Skrivefeil likar eg ikkje, men sak plar gå foran. Velvel. Det kosta meg ikkje noko, såå. :-) Lenke til kommentar
meastp Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 http://www.opprop.no/opprop.php?id=stopwindows I dag blir ungdommer lært opp til å bruke dyr programvare på nesten alle skoler i landet. Microsoft Windows har monopol på norske skoler. Skolene forlanger at du har ms Word, powerpoint osv. for å kunne levere inn oppgaver, prosjekter ol.Skolene burde heller bruke gratis programvare å spare tusenvis av kroner på lisensavtaler med Microsoft, og heller bruke pengene på vedlikehold eller kjøpe inn nye datamaskiner. ENIG? skriv under da vel! 5415856[/snapback] ...ingen (av lærerne på skolen) som tvinger meg til å bruke microsofts produkter - jeg klarer meg utmerket uten. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Nei men no har du sjangsen å hjelpe dei som blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå