rockPaperScissors() Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Livet består av mer enn å rydde opp etter cowboyer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Ja, som er enda en grunn til å styre unna php. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Ikke nødvendigvis. PHP miljøet har begynt å bruke pakkebehandler (composer) og en gjennomført rails klone er det mest populære webrammeverket i dag (laravel). Det har skjedd noen forbedringer de siste årene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Og hvordan adresserer dette kjernen av problemet? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Ikke nødvendigvis. PHP miljøet har begynt å bruke pakkebehandler (composer) og en gjennomført rails klone er det mest populære webrammeverket i dag (laravel). Det har skjedd noen forbedringer de siste årene. Dessuten, Red Hat er veldig flinke til å pakke PHP-biblioteker. Så lenge man holder seg til supporterte versjoner finner man stort sett hva det skal være av PHP-biblioteker fra pakkebrønnene, inkludert både PECL og PEAR-tillegg. Stort sett er det ingen grunn til å bruke PECL og PEAR i seg selv til å laste ned tilleggene på RHEL. Endret 29. mars 2015 av stigfjel Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Og hvordan adresserer dette kjernen av problemet? Visst du tenker på PHP, så har du min velsignelse til å bli en bidragsyter og komme med forslag til forbedringer. PHP blir ikke borte, jeg tenker det vil fortsette å utvikle seg på sin måte, eller brukermassene beveger seg mot Hack istedet og de har Facebook i ryggen. Jeg er mest spent på sistnevnte for Facebook har både flinke folk og uendelige ressurser. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 En forbedring hadde vært eutanasi. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Folk må vel slutte å skrive nye løsninger i det før du kan begynne å snakke om eutanasi. Vet ikke hva som skulle vært alternativet.. Python og serverside JavaScript? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Åjassåjassågitt, så JavaScript er galt også. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ruby on Rails? Perl? Insert prog språk... greit å få en liste over Lycanthrope approved språk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Approved: Perl C++ Common Lisp Scheme Haskell Runner-ups, kanskje en gang i fremtiden: Rust D Under tvil: C Python OCaml/ML + friends Svulster: Ruby Java C# Into the trash: Fortran Pascal+delphi Disgusting, vurder seppuku: PHP Javascript. Endret 30. mars 2015 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Personlig synes jeg perl hører innunder svulstene 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) ruby>perl for min del, men ok. Endret 30. mars 2015 av rockPaperScissors() Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Personlig synes jeg perl hører innunder svulstene Ikke når jeg skriver det. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Personlig synes jeg perl hører innunder svulstene Ikke når jeg skriver det. Enn når du skriver PHP? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ikke når jeg skriver det.Ikke når jeg skriver det heller; men personlig synes jeg språket er minst like forvirrende og inkonsekvent som f.eks. PHP. Men det er min personlig smak. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Enn når du skriver PHP?Det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Hvordan ville stacken din for å utvikle en nettside/webapp sett ut Lyc, siden du ikke liker hverken php eller javascript? Endret 30. mars 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå