rockPaperScissors() Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Sublime text er awesome <3Setter en hundrelapp på at du er på atom før det har gått fire måneder. Meh.. "At the moment Atom only runs on OS X (10.8 or later). Windows and Linux releases are on the roadmap." Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 ... Er det noen grunn for at du oppgraderer fra Stable i stedet for å legge inn Testing direkte? Lenke til kommentar
Del Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jepp, det var knot å finne filene til testing, og jeg hadde stable tilgjengelig. Foretrekker netinstall, men testing bytter kjerne hele tiden, og da må pxe filene oppdateres. Skulle jo naturligvis sporet opp installeringsfilene til testing, men det er lett å si i ettertid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Testing er risky å kjøre fordi det er veldig tregt til å få kritiske sikkerhetsoppdateringer. Det er mer stabilt enn Sid, men det er farligere. Lenke til kommentar
Del Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 For all del, kall det gjerne en kalkulert risiko. Få ting er perfekt i denne verden. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Å kjøre Steam på Linux er da ikke noe problem? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Å kjøre Steam på Linux er da ikke noe problem? Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU/Linux. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU/Linux.Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU+Linux. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU+Linux. Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på RedHat+Intel+Google+...+GNU+Linux Endret 16. mars 2014 av Occi Lenke til kommentar
Del Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Oh yeah, ingenting er som lett addisjon på en søndags kveld :-) Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU+Linux. Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på RedHat+Intel+Google+...+GNU+Linux Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU/Hurd. /thread Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tell me how, sist jeg sjekket kjørte man Steam på GNU/Hurd.Hvis du klarer å kjøre Steam på Hurd blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) GNU/Hurd.Du mener GNU Hurd/Mach. Kernelen heter Mach, Hurd er det som kjører oppå. Endret 16. mars 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Å kjøre Steam på Linux er da ikke noe problem? Har vært det før på wheezy, men denne "Steam-installer-wheezy" fiksa hele greia. Var ingen problem denne gangen, kun at jeg manglet libGL.so.1 men det løste seg med libgl1-nvidia-glx:i386. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 GNU/Hurd.Du mener GNU Hurd/Mach. Kernelen heter Mach, Hurd er det som kjører oppå. Alt er GNU så de refererer selv til "The GNU OS" eller GNU/Hurd. Det samme gjør Debian prosjektet. Skulle man tatt med alle GNU komponentene hadde det blitt GNU Hurd/Mach/Mig Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Bummer Hadde endelig tid til overs for å spille Metro Last light. Ingen lyd Det var ikke noe galt med lyden sist gang jeg spilte i steam. Dette gjelder og alle 3 spillene jeg har i steam for øyeblikket. Har noe skjedd i det siste på lydfronten i Steam? Litt kjedelig når man endelig har tid til å spille litt og heller bruke tid på dette. Lenke til kommentar
Del Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Lyd i steam funker fjell her. Hva slags oppsett har du? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Noen som har et tips for å sette riktig keymap (no) i GNOME på Arch? Funker bra med setxkbmap, men siden jeg bruker gdm kan jeg ikke sette dette i .xinitrc. Jeg forsøkte å redigere /etc/X11/xorg.conf.d/10-keyboard.conf, men det ble bare rot. Måtte boote fra installasjonsCD for å rette opp... Ifølge denne: https://wiki.archlinux.org/index.php/Keyboard_Configuration_in_Xorg , så er det et tredje alternativ, localectl... er dette å anbefale? Jeg spør fordi det er masete når gdm fryser og jeg må boote fra CD... (Det er ikke mulig å ha et alternativ i GRUB for å ikke starte gdm, men bare tekst-login?) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Vet ikke, men prøv: setxkbmap no i .bash_profile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå