endrebjo Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Wine er forøvrig bare tull. Da er det bedre å rapportere bug på getsatisfaction. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 har klart å gjennskape problemet ganske kontinuerlig nå. ser ut som at vist jeg har spotify i maximum size window, og hopper over til firefox, og tilbake, så låser vinduet seg. (lyd og tidslinje fortsetter, men jeg kan ikke gjøre noe som starte ny sang, pause, stille volum etc) Men så lenge jeg holder spotify i window mode i stedet for full størelse, så skjer ikke dette. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Rettelse: feilen skjer vist jeg hopper mellom vinduer ved å trykke på "activity" delen av spotify. Altså, jeg har firefox i "window mode" (kommer ikke på riktig ord for dette) som ligger over spotify vinduet, vist jeg hopper over til spotify, ved å klikke på "acitvity" delen av spotify, så låser skjermen seg som beskrevet over, men vist jeg trykker alle andre plasser en det, så går det fint. Eventuelt, bare klikke i activity vinduet i spotify Endret 28. juni 2013 av JRL Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Alt etter 8.7 eller noe slikt har vært ræva oppdateringer spør du meg. Det er spesielt blandingen av mørkt og lyst design, varierende skriftstørrelser og linjeskift som er døvt. Om det er ment fordi teksten var for liten eller lignende så hvertfall ha konsistent grensesnitt.. Burde også vært settings om de først skal drive med slikt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Når det er sagt så skal de ha kudos for native Linuxklient. Der kan Wimp og Adobe air ta seg en bolle! Klienten kan til og med skinnes, noe jeg tok i bruk for å fikse at ikonet i tray ikke lenger var monochrome 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Wimp er elendig på alle plattformer imho. Spotify er dugende, men de burde gitt mer kjærlighet til Linux. På en annen side så har de libspotify, så du kan ha Spotify integrert i bl.a Clementine og Amarok (tror jeg). Endret 28. juni 2013 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Må si meg meget fornøyd med google play music all access. Er browserbasert, fungerer generelt veldig bra, gode musikkforslag og ikke minst en duganes androidklient. Så lenge du lurer google til å tro at du har en adresse i USA, så fungerer selve tjenesten uten problemer i Norge. se feks http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1757991 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Rettelse: feilen skjer vist jeg hopper mellom vinduer ved å trykke på "activity" delen av spotify. Altså, jeg har firefox i "window mode" (kommer ikke på riktig ord for dette) som ligger over spotify vinduet, vist jeg hopper over til spotify, ved å klikke på "acitvity" delen av spotify, så låser skjermen seg som beskrevet over, men vist jeg trykker alle andre plasser en det, så går det fint. Eventuelt, bare klikke i activity vinduet i spotify Jeg kjører med activity-delen lukket, så jeg har ikke lagt merke til denne bugen før. Klarer å reprodusere det her også.Så da er det bare til å fortsette å ha activity-delen lukket da. Det er uansett på Discover det skjer morsomme ting. Endret 29. juni 2013 av endrebjo Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Jeg gir KDE et forsøk med PC-BSD, men finner ikke ut hvordan jeg flytter vinduer effektivt. F.eks halve skjermen (Win+høyre/venstre eller Ctrl+Win+høyre/venstre i andre OS) eller kvart skjerm (Ctrl+Alt+numpad). Edit: KDE 4.9.3. Endret 29. juni 2013 av endrebjo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) System settings -> Keyboard shortcuts -> Global keyboard shortcuts -> Kwin -> [søk] Quick Tile Endret 29. juni 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Peiling på hvorfor jeg får registrert shortcuten med numpad-tallene, men ikke noe respons når det skal brukes på vinduene? Prøver f.eks å bruke Ctrl+Win+1 til venstre-nedre hjørne. Ctrl+Win+U fungerer, men er ikke særlig aktuelt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Aldri prøvd, men kan se hva jeg finner ut av. Edit: https://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=183458 Ikke fullt så kult. Jeg klarer å binde til C-A-4, men da vil den bare ta den "vanlige" 4, ikke numpaden. Av en eller annen grun. Endret 29. juni 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hmm... Får bli Win+UIJK likevel da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 vim-style, I like it. \o/ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Haha! Men jeg finner ikke innstillingen for å auto-gjemme taskbaren/task manager. Finnes det en intro til KDE-logikk noen plass? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Panelet? Cashew -> More settings -> Auto-hide. Det er per-panel configurable. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Sweet! Måtta kjøre Unlock Widget først. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) For et kjedelig drittforum dette har blitt. Hvor i alle dager har det blitt av de god gamle "WLAN funker ikke"-trådene og "skjermen blir svart etter oppstart"? Endret 30. juni 2013 av RattleBattle Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 WLANet mitt funker ikke på PC-BSD. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå