Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har klart å gjennskape problemet ganske kontinuerlig nå. ser ut som at vist jeg har spotify i maximum size window, og hopper over til firefox, og tilbake, så låser vinduet seg. (lyd og tidslinje fortsetter, men jeg kan ikke gjøre noe som starte ny sang, pause, stille volum etc)

Men så lenge jeg holder spotify i window mode i stedet for full størelse, så skjer ikke dette.

Lenke til kommentar

Rettelse: feilen skjer vist jeg hopper mellom vinduer ved å trykke på "activity" delen av spotify.

Altså, jeg har firefox i "window mode" (kommer ikke på riktig ord for dette) som ligger over spotify vinduet, vist jeg hopper over til spotify, ved å klikke på "acitvity" delen av spotify, så låser skjermen seg som beskrevet over, men vist jeg trykker alle andre plasser en det, så går det fint.

Eventuelt, bare klikke i activity vinduet i spotify

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Alt etter 8.7 eller noe slikt har vært ræva oppdateringer spør du meg. Det er spesielt blandingen av mørkt og lyst design, varierende skriftstørrelser og linjeskift som er døvt. Om det er ment fordi teksten var for liten eller lignende så hvertfall ha konsistent grensesnitt.. Burde også vært settings om de først skal drive med slikt.

Lenke til kommentar

Wimp er elendig på alle plattformer imho.

Spotify er dugende, men de burde gitt mer kjærlighet til Linux. På en annen side så har de libspotify, så du kan ha Spotify integrert i bl.a Clementine og Amarok (tror jeg).

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rettelse: feilen skjer vist jeg hopper mellom vinduer ved å trykke på "activity" delen av spotify.

Altså, jeg har firefox i "window mode" (kommer ikke på riktig ord for dette) som ligger over spotify vinduet, vist jeg hopper over til spotify, ved å klikke på "acitvity" delen av spotify, så låser skjermen seg som beskrevet over, men vist jeg trykker alle andre plasser en det, så går det fint.

Eventuelt, bare klikke i activity vinduet i spotify

Jeg kjører med activity-delen lukket, så jeg har ikke lagt merke til denne bugen før. :p Klarer å reprodusere det her også.

Så da er det bare til å fortsette å ha activity-delen lukket da. Det er uansett på Discover det skjer morsomme ting. :)

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Jeg gir KDE et forsøk med PC-BSD, men finner ikke ut hvordan jeg flytter vinduer effektivt. F.eks halve skjermen (Win+høyre/venstre eller Ctrl+Win+høyre/venstre i andre OS) eller kvart skjerm (Ctrl+Alt+numpad).

Edit: KDE 4.9.3.

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...