Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ei som skulle ta hackerene. Fra Dagbladets utdanningsbilag 17. Mars 2005. Latterlige greier. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Korleis uttalast GNOME eigentleg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://library.n0i.net/linux-unix/applicat...e/faq/x104.html http://mail.gnome.org/archives/gnome-list/...y/msg00452.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg sier "Gnåom" tror jeg... hehe. Sier liksom bare det første som faller meg inn. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ah, var slik eg trudde ja. Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hehe, GNOME ja... blir mer som GNÅOM her i gården. Forresten, hvem er igrunn denne Gry, og hvordan skal hun igrunn "ta" hackerene? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Forresten, hvem er igrunn denne Gry, og hvordan skal hun igrunn "ta" hackerene? "Gry Johansen skal bli spesialist i datasikkerhet og avsløre hackere, virus og ormer..." Artikkel om ei som tar mastergrad i informasjonssikkerthet på Høgskolen i Gjøvik. Det er så idiotisk da "hacking" hverken kan avsløres eller er ulovlig... "Å nei, X X hacket den nye kernel-releasen, vi må løpe og arrestere han!" Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Forresten, hvem er igrunn denne Gry, og hvordan skal hun igrunn "ta" hackerene? "Gry Johansen skal bli spesialist i datasikkerhet og avsløre hackere, virus og ormer..." Artikkel om ei som tar mastergrad i informasjonssikkerthet på Høgskolen i Gjøvik. Det er så idiotisk da "hacking" hverken kan avsløres eller er ulovlig... "Å nei, X X hacket den nye kernel-releasen, vi må løpe og arrestere han!" :lol: Vent litt... :lol: :lol: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg sier gnome, med stumm g, saa det blir "nome". Vist jeg ikke tar helt feil saa sier veldig mange folk over her i statene "nome". Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er da såpass til kar at jeg uttaler det på en norsk måte: "gnom" Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Skal nok uttales "nome" på engelsk, men det er jo for engelskmenn. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Et anna interessant tilfelle mtp. uttale er QT. Hvordan uttaler dere dette? I førsten sa jeg "ku te" helt til jeg etterhver skjønte at det faktisk var cute ("kjut") som var .... ehh .. ikke det nødvendigvis det "riktige", men det var iallfall det folka på Trolltech sa Og ikke for å glemme SQL. Databaseguru Ragnar Normann som foreleste da jeg tok et databasekurs på UiO i sin tid stod hardnakket på at det bare var småunger som sa "ess ku ell" - det skulle sies sequel ("sikvel") Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vil vel tro at QT egentlig skal uttales "kju ti". Altså bokstaven q ot t med engelsk uttale. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vil vel tro at QT egentlig skal uttales "kju ti". Altså bokstaven q ot t med engelsk uttale. http://dot.kde.org/1093706363/1093889218/ Men det er mange som sier "kju ti", så jeg skal ikke være den som sier at det ene er riktig. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Den er grei, men litt vanskelig å tenke seg til egentlig. Maybe you can get away with "cutie", but that's pushing it. Virka ikke som det er noe man bør kødde med det der. :!: Lenke til kommentar
ratix Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg uttaler Gnome "Gnome", qt "ku te" og SQL "æss ku æll" Endret 17. april 2005 av ratix Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg uttaler Gnome "Gnome", qt "ku te" og SQL "æss ku æll" Jeg òg! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Værste er folk som seier «mirk» til «em i err se» (mIRC) OG «i err se» (IRC).... Det er mindre værre å seie «irk» til «i err se», men ærlig talt, det høyrest teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå