NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vestlandspils ftw! Ikke bokstavelig talt da, man drikker selvfølgelig ikke Hansa-pils med mindre man er sveiseblind eller ikke har noe valg. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Syntes Hansa Fat øl er god, men favorittene er White Dog (hvete øl) fra Lervig Aktiebryggeri, Snake Dog IPA fra Flying Dog Ales (USA, må på polet) og Atna Stabburs øl (men har ikke sett den på lenge, så usikker på om den produseres lengre), og en belgisk monke øl som jeg ikke husker navnet på (finnes også på polet, obs 10%). Bare sånn for å spore av litt .... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 X3 var på tilbud på Steam her om dagen, om det ikke enda er. Kommer til å spille mye det så snart jeg er ferdig med eksamen. Linux som spillplattform har kommet utrolig langt ved hjelp av HumbleBundle og Valve. SuperTuxKart vil alltid forbli en klassiker, men nå kan vi utvide horisonten litt. TORCS! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Syntes Hansa Fat øl er god, men favorittene er White Dog (hvete øl) fra Lervig Aktiebryggeri, Snake Dog IPA fra Flying Dog Ales (USA, må på polet) og Atna Stabburs øl (men har ikke sett den på lenge, så usikker på om den produseres lengre), og en belgisk monke øl som jeg ikke husker navnet på (finnes også på polet, obs 10%). Bare sånn for å spore av litt .... Fatølet deres er ikke så verst, nei. Av Weißbier synes jeg Erdinger HefeWeißer er god, og de har en DunkelWeißer som det er mye smak i også. Har også blitt glas i diverse belgisk kirsebærøl og bringebærøl. Artig med andre smaker. Chiliøl var ingen høydare, og grapefruktøl ble bare litt merkelig. Må ta en ny merkelig-øl-smakerunde snart. Må bare holde meg unna noen av de merkelige fra Nøgne Ø. Har spesielt ett dårlig minne fra noe som smakte som Guiness med lakrislikør helt oppi. Det vær fælt. >7% øl er farlig, for man tenker fortsatt at det "bare er øl" og glemmer å gange med to, eller tre eller fire. Blir fort snurr&surr da, gitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 TORCS! Det må jeg også spille når jeg får tid. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 >7% øl er farlig, for man tenker fortsatt at det "bare er øl" og glemmer å gange med to, eller tre eller fire. Blir fort snurr&surr da, gitt. Pingle. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 >7% øl er farlig Vi spilte StarCraft med godt øl en ettermiddag på jobb et par år siden og etter en stund ble det kommentert at jeg spilte useriøst. Da hadde jeg på en liten time lagt i meg tre Duvel på 8.5% uten å legge merke til alkoholprosenten. Ellers: Bartefolk! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Men Duvel er jo ganske kjipt. Johndoe: Du er vel Oslo, no? Ellers er det plikt å stille. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Pingle. Himkokchallenge accepted. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 1v1 me brah ill wrek u do you even lift faggot Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Chiliøl var ingen høydare Fant Chili Tripel (9,1%) fra Midtfyns Bryghus, på 'polet. Den falt i smak, hadde god varme på slutten. Har testet noen andre typer fra Midtfyns Bryghus også, de er ganske gode. En annen god forfriskende øl, uten typisk øl smak, er Iki. Passer nok best på en varm sommer dag Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Il lift a keg n throw u out teh window in it. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 og en belgisk monke øl som jeg ikke husker navnet på (finnes også på polet, obs 10%). Fant den, Maredsous 10 Tripel, er best ved en temperatur rundt 10 grader. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Johndoe: Du er vel Oslo, no? Korrekt. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Noen som opplever problemer med spotify for tiden? Ikke brukt det på en stund (1 uke) på ubuntu 12.04 pc-en min, men den crasher bare hver gang jeg prøver å starte det nå. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Noen som opplever problemer med spotify for tiden? Ikke brukt det på en stund (1 uke) på ubuntu 12.04 pc-en min, men den crasher bare hver gang jeg prøver å starte det nå. Enkelte eldre versjoner av Spotify funker plutselig ikke lenger. Det kombinert med de latterlige endringene de har gjort til interfacet er virkelig provoserende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg har ikke oppdatert på noen måneder, den fungerer uten problemer. Skal teste Google Music now og se om det blir bedre. Tror de kommer til å ha nok tredjepartsplugins og god kompabilitet med APIer og alt mulig rart. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det hadde vært nice med en streamingtjeneste med åpent API ja. God integrering i andre avspillere som f. eks XBMC eller MPD hadde ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Google music kan iallefall ikke være værre enn xbox music, maken til irriterende brukergrensesnitt tror jeg aldri jeg har vært borti. Men må vell skaffe seg amerikansk vpn for å teste ut alle funksjonene til Google Music? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jepp, men kun for å signe opp. getusvpn.com fungerer. Hotspotshield og min private VPN på en US VPSS fungerer ikke, av en eller annen merkelig grunn. :S Kan det være noe OpenVPN gjør "feil" som gjør at man røper opprinnelig lokasjon? I tillegg må man slett evt. norske kredittkort i google wallet og bruke et virtuelt amerikansk kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå