hernil Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vil slå et slag for Mikro'n også, men siden jeg ikke er sikker på om jeg får det til så holder jeg kjeft 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kan ikke si jeg var særlig imponert over ølet sist jeg var der. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Mikroen var helt grei sistgang jeg var der, men det var vell i februar eller noe. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Tviler på det, har en delvis avtale for kvelden, men hvis den går i vasken hiver jeg meg med. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ser ut som at det blir obligatorisk pils-arrangement en annen plass i byn. Hvis ikke, så kommer jeg innom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Godt tiltak, men feil by for min del. Kos dere. Jeg skal ta en pils her in absentia Endret 15. mai 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Forslag til distro på hovedmaskinen min? Skal brukes til div spill, surfing, film osv.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Spill? Ubuntu. Utover det: Debian testing. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Spill duger ikke i debian altså? Og kan alle spill kjøres i linux for tiden? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Joda, men du er "garantert" støtte med Ubuntu. Jeg ville valgt Debian lell, du får det til å funke der og. Nei, på langt nær alle. Men flere og flere. Spilte akkurat gjennom Portal igjen, og nå får Brütal Legend en re-visit før jeg gyver løs på Psychonauts. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ingen Steam-spill som har gitt med problemer i Fedora så langt. Psychonauts native? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Jepp! Kjøpte gjennom double fine bundle! Quite happy. $10 fordi jeg er cheap. Endret 16. mai 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Og kan alle spill kjøres i linux for tiden? De fleste spill er fremdeles kun (beregnet) for windows og ymse konsoller. Tror mange av spillene som tilbys igjennom humble bundle (og de andre tilsvarende pakkene) ofte har en linux versjon, og så vokser vel forhåpentligvis steam sitt bibliotek med spill som har linux støtte. Så det er bedre i dag enn det var tidligere, men fremdeles en god vei igjen opp til antall spill som har windows støtte... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jepp! Kjøpte gjennom double fine bundle! Quite happy. $10 fordi jeg er cheap. Den fikk jeg ikke med meg. Orker ikke lese all reklameeposten jeg får, selv om jeg har bedt om å få dem. Jaja, har en lovlig kopi fra GoG, og den kjører vel greit i Wine. @Caddy&Crowly: Vi får håpe Steambox blir en superhit. Og boikotte alle spill som ikke kommer til linux. Personlig boikotter jeg alle spill som kommer til OSX, uten å komme til linux. Linux har allerede bevist til gagns at det er en plattform med bedre inntjening på spill enn OSX, og de som lager spill til Win og velger å lage en utgave til OSX men ikke til linux fortjener grisebank. La oss med det samme håpe DirectX dør ut, så bli verden et bedre sted. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg ser veldig frem til Steambox. Jeg kommer til å bygge maskinene mine radikalt annerledes fra nå (forrige var siste med sprekt skjermkort), så det hadde vært fint med noe (nesten vedlikeholdsfritt!) jeg kan spille på uten å forpeste arbeidsstasjonene med slikt fjas. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Reminder: Søstrene Karlsen kl. 20. Endret 16. mai 2013 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Sukk. Si i fra om det blir en østlandspils i løpet av sommeren da.. Litt for få muligheter til å drikke pils og snakke *nix i Hamar altså.. Tror ikke Brumunddal er så mye bedre heller :/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) X3 var på tilbud på Steam her om dagen, om det ikke enda er. Kommer til å spille mye det så snart jeg er ferdig med eksamen. Linux som spillplattform har kommet utrolig langt ved hjelp av HumbleBundle og Valve. SuperTuxKart vil alltid forbli en klassiker, men nå kan vi utvide horisonten litt. Endret 16. mai 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå