Lycantrophe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kjør dpkg-reconfigure locales. Da skal du få spørsmål om hva du vil ha som default. http://wiki.debian.org/Locale Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Men den lar meg ikke velge den aktuelle blandingen av norsk og engelsk. Altså engelsk språk på alt og norsk miljø for kalender, tall, klokke osv. Den lar meg bare velge mellom nb_NO.UTF-8 eller en_US.UTF-8 som standard for alt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det du er ute etter er .profile-settings. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Debian. Ah, da kan man jo, som med Ubuntu, bare glemme brukandes manpages og dokumentasjon. :D:D Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Det du er ute etter er .profile-settings. Nja... Det jeg aller helst er ute etter er noe ala Ubuntus gnome-language-selector. Den ser forøvrig ut til å endre /etc/default/locale, og ikke .profile. Det virker veldig bra for meg, men er kanskje litt uheldig hvis flere brukere skal bruke systemet? Edit: Kanskje den bruker /etc/default/locale fordi jeg sannsynligvis trykket 'Apply System-Wide' da jeg satt det opp. Endret 14. mai 2013 av endrebjo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Om du gjorde det system-wide er det nok den filen som får det, ja. .profile er for instillinger bare for din bruker. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Eksamen i morgen og 21. med et hint av 17. mai midt der i mellom. Aka det er en ganske stressa periode for undertegnede, men jo. Jeg kan prøve, med et meget stort forbehold! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Trondheim. Eksamen i morgen og 21. med et hint av 17. mai midt der i mellom. Aka det er en ganske stressa periode for undertegnede, men jo. Jeg kan prøve, med et meget stort forbehold! 22., baby. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Naturligvis. :---D You in? Endret 15. mai 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Oslo Dere få ha det gøy ihvertfall Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 I grenseland til utepilsvær: http://www.yr.no/place/Norway/S%C3%B8r-Tr%C3%B8ndelag/Trondheim/Trondheim/ DGN er glimrende, men går an å vurdere en sving innom Nedre elvehavn også? Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Herrrlig, må ta en utsjekk hjemme, men skal vi tentativt si klokka åtte? Søstrene Karlsen hvis været er perfekt, DGN direkte hvis ikke? http://www.sostrenekarlsen.no/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Høres ut som en plan, ~8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå