Dr. Brodsky Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Nå laster Transmission ned med 143 kB/s og opp med 20 kB/s og alt annet går ekstremt tregt. Når jeg måler ved hjelp av Speedtest.net mens Transmission laster ned viser det: Ping = 165 ms, Ned = 1,54 Mbps, Opp = 0,29 Mbps. Når jeg setter Transmission på pause viser Speedtest: Ping = 21 ms, Ned = 9,2 Mbps, Opp = 0,85 Mbps Skal teste å sette connections til 50 eller lavere, men den sto allerede på 60. Endret 1. april 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Kan være at routern din er totalt ubrukelig. Du kan godt teste lavere enn 50 connections også, men da begynner det å bli så lavt at det er nesten meningsløst selv om du får makset linja di. Endret 1. april 2013 av Occi Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det kan godt være routeren som er problemet, men den har fungert problemfritt i over et år nå. Er dette ting som plutselig kan oppstå? Lenke til kommentar
Del Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 I dag har jeg teste windows 8, det var dritbra. Har bestemt meg for å legge linux på hylla. Iphone i posten, og windows på alle maskinene, rene paradiset 6 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) I dag har jeg teste windows 8, det var dritbra. Har bestemt meg for å legge linux på hylla. Iphone i posten, og windows på alle maskinene, rene paradiset The future is now! Endret 1. april 2013 av Occi Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 I dag har jeg teste windows 8, det var dritbra. Har bestemt meg for å legge linux på hylla. Iphone i posten, og windows på alle maskinene, rene paradiset Søtt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 I dag har jeg teste windows 8, det var dritbra. Har bestemt meg for å legge linux på hylla. Iphone i posten, og windows på alle maskinene, rene paradiset Det kommer et par karer med hvite frakker og henter deg snart; de har en morsom frakk til deg og et trivelig polstret rom du kan være i 2 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 I dag har jeg teste windows 8, det var dritbra. Har bestemt meg for å legge linux på hylla. Iphone i posten, og windows på alle maskinene, rene paradiset When penguins fly? http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_penguins 1 Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Avslørt tvert, morsomt med første april likevel Om noen er i tvil, mitt hjem er fortsatt kjemisk fritt for programvare fra Apple eller Microsoft. 2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Avslørt tvert, morsomt med første april likevel Om noen er i tvil, mitt hjem er fortsatt kjemisk fritt for programvare fra Apple eller Microsoft. Går det an å vaske vekk programvare 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Går det an å vaske vekk programvare Prøv å hell såpevann i en Windows PC og se om Windows er der når du prøver å starte den etterpå. 2 Lenke til kommentar
glad Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg tror ikke det er så mye der lengre..... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Prøv å hell såpevann i en Windows PC og se om Windows er der når du prøver å starte den etterpå. Det ser ut som at Windows takler vann i hvert fall. Og jeg tror egentlig ikke litt såpe har så fryktelig mye å heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 http://thejh.net/misc/website-terminal-copy-paste Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fiffig. Etter å ha sett at den ikke sendte dataene noe sted, kjørte jeg kommenadoen og fikk opp en fullstendig verdiløs linje fra /etc/passwd. Det lagres vel ikke noe der i noe format som ikke er sikkert? Aka SHAX-hashet? Likevel et godt eksempel, det er jo mye rare kommandoer den kunne kjørt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Paste inn i en teksteditor, ikke en terminal, så ser du alt den gjør. Eller inspect kildekoden på websiden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Joda, men hvor ofte har man ikke limt ting rett inni terminalen. Det har jeg ofte gjort i hvert fall. Mulig jeg slutter med det nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå