Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Nå laster Transmission ned med 143 kB/s og opp med 20 kB/s og alt annet går ekstremt tregt. Når jeg måler ved hjelp av Speedtest.net mens Transmission laster ned viser det: Ping = 165 ms, Ned = 1,54 Mbps, Opp = 0,29 Mbps.

Når jeg setter Transmission på pause viser Speedtest: Ping = 21 ms, Ned = 9,2 Mbps, Opp = 0,85 Mbps

Skal teste å sette connections til 50 eller lavere, men den sto allerede på 60.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være at routern din er totalt ubrukelig.

Du kan godt teste lavere enn 50 connections også, men da begynner det å bli så lavt at det er nesten meningsløst selv om du får makset linja di.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

I dag har jeg teste windows 8, det var dritbra. Har bestemt meg for å legge linux på hylla. Iphone i posten, og windows på alle maskinene, rene paradiset :)

Det kommer et par karer med hvite frakker og henter deg snart; de har en morsom frakk til deg og et trivelig polstret rom du kan være i :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fiffig. Etter å ha sett at den ikke sendte dataene noe sted, kjørte jeg kommenadoen og fikk opp en fullstendig verdiløs linje fra /etc/passwd. Det lagres vel ikke noe der i noe format som ikke er sikkert? Aka SHAX-hashet? Likevel et godt eksempel, det er jo mye rare kommandoer den kunne kjørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...