hernil Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Sure, er vel å finne på Gløs i morgen hvis jeg overlever kvelden. Henger sikkert på Online-kontoret på p15 etter klokken 14. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Vet at det ikke er altfor mange "her inne" som bruker openSuse, men allikevel: Easily install Steam for Linux in openSUSE Helvetes patentsvin er de. Lenke til kommentar
Del Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Attachmate tok over Suse og Novell. Noe av det første de gjorde var å hive ut Mono. La ikke arvesynden blinde oss, Suse er i dag et fint bidrag. Endret 18. februar 2013 av Del Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har de sagt opp den ulovlige, GPL-krenkende krysslisensieringsavtalen med Microsoft og? Attachmate tok over Novell og som en del av delaen solgte de patenter til CPTN Holdings LLC, "a consortium of companies led by Microsoft and including Apple, EMC, and Oracle", en avtale som var så himmelhoppende gal at selv amareikanske DoJ så seg nødt til å reagere. Mono må folk gjerne bruke om de er dumme og late nok, uten at jeg bryr meg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Sure, er vel å finne på Gløs i morgen hvis jeg overlever kvelden. Henger sikkert på Online-kontoret på p15 etter klokken 14. C-blokka har flest ThinkPads. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Uff, på juss er det mest kjipe Macbooks. :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Uff, på juss er det mest kjipe Macbooks. :/ Jeg trodde MacBooks var dyre saker jeg Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 C-blokka har flest ThinkPads. Kryr ikke akkurat av dem der jeg frekventerer, men så er det hverken de billigste maskinene eller de som er lettest å få tak Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Haha, ikke snakk om man skulle få lov til å lasta ubuntu.com når nedtellingen traff null. Ubuntu for tablet, ikke overraskende. Men bytter gjerne ut android. Endret 19. februar 2013 av Runarbs 1 Lenke til kommentar
Del Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Har dere fått med dere at Sputnik kommer til Norge? Med full HD skjerm! http://www.h-online....pe-1805825.html I USA er den $50 rimeligere enn windows-utgaven. Endret 19. februar 2013 av Del Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jepp så det. Hadde det ikke vært for at jeg har maskin jeg er veldig fornøyd med så hadde jeg vurdert det sterkt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nå skal jeg ikke bytte maskin på fire år. Dvs, bortsett fra den super-übre laptopen de større selskapene som ikke vil ansette en med mine karakterer gjerne må gi meg... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ser de på karakterer har du for lite referanser og/eller kontakter Kan også risikere å få en profflaptop med gode specs, men med helt råtten skjerm så den ikke duger til noe annet enn docking. Evt. en nyere T-serie med chiclet keyboard. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Haha, ALLE de større advokatselskapene gjør det. Men er ikke så nøye for meg p starte der, så lenge jeg får et arbeidsfelt jeg interesserer meg for. Det er nok faktisk mer sannsynlig andre steder. Men jeg hadde planer om å imponere veilederen min som er partner i et av de større, sånn for alle tilfellers skyld. Skulle nok skrevet litt mer på disposisjonen. Angående skjerm fikk den på min XPS 14 en del kritikk, og dårlig testsversier, men det er fortsatt en av e bedre latopskjermene jeg har hatt. Joda, jeg merker fargetonen og sortnivået, men likevel. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nå har jo Microsoft gått inn å kjøpt opp en god del av dell, som vel ble tatt av børsen, så da tror jeg _ikke_ den kommer til norge i noe særlig monn. Edit: dell, ikke del. Noen ting er ikke til salgs her i verden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Spørs hva du betaler med, det. *hirr, hirr* Lenke til kommentar
Del Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg mener Microsoft ikke fikk kjøpe andeler i Dell, nettopp fordi Dell ikke ville være bundet til Microsoftprodukter (de så vel hva som har skjedd med Nokia og sa nei takk). At Microsoft forsøkte å få til en avtale hvor de kunne tvinge inn sine produkter eksklusivt ser det ut til å være liten tvil om blant de som fulgte prosessen. Derimot stilte Microsoft et lån til disposisjon for oppkjøpet. Hvilke betingelser som er knyttet til lånet kjenner jeg ikke, men forhåpentligvis står Dell fritt til å utvide sitt tilbud av linuxmaskiner dersom kundene kjøper. På serversiden vil det være selvmord av Dell å snu ryggen til linux. På håndholdte enheter vil det effektivt stenge dem ute fra markedet. Vanskelig å se noe som ville vært mer synonymt med kiss-of-death enn at Dell inngikk eksklusivitetsavtale med Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå