NgZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Tror en god opensoure GPU-driver ligger laaaangt inn i fremtiden dessverre. De enste GPU-ene som får åpne drivere er de som er så utdaterte at produsentene mener konkurentene ikke kan hente noe nyttig ut av dem. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ser på ny laptop. noen som har erfaring med SSD/HDD hybrid disker? Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ikke hybrid, god erfaring med ssd og hdd hver for seg Ta gjerne en titt på om maskinen er sertifisert: http://www.ubuntu.com/certification/desktop/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har en 500GB Seagate Momentus XT - ble ikke imponert ... Lenke til kommentar
HawP Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hybrid disker kan vel ses på som en hd med en relativt stor cache. Altså ytelsen er kanskje litt bedre enn "normale" hd'er, men neppe en revolusjonerende forskjell. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen av disse har jo eget 12GB+ SSD-minne loddet på HK. Med en god cacheløsning skulle det gi en veldig godt merkbar ytlsesøkning. Det er det siste som mangle på linux, i hver fall i en stabil versjon. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei Jeg må reinnstalere Ubuntu, og jeg lurer på en ting. Hvordan er det x64 om dagen? Jeg husker jeg prøvde det for noen år siden (ca 2008), og da var det lite programmer og jeg kunne ikke se på Youtube filmer. Hvordan er det i dag? Bør jeg fortsatt velge 32 bit? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ingen grunn til. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ingen grunner til å ikke gå for 64-bit i disse dager Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fins fortsatt noen obskure media codecs som mangler på 64-bit, ellers er det ingen grunn. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Da snakker vi veldig obskurt Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Wine kan også være noe kranglete på 64-bit, men det går Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Wine er vel kanskje den største grunnen til å holde seg unna 64-bit, ja. Dersom Wine ikke skal benyttes er det bare å peise på med 64-bit.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 I det tilfellet at du faktisk trenger wine, så blir systemet ditt fyllt med mer lib32 enn du har alle andre pakker. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Pfft, de tåler man da. Wine er et svin uansett arkitektur. Håpløst at man manuelt må hundre at det setter se som standardprogram for stort sett alle filtypersom finnes. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har ikke sagt at det gjør skade. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 I det tilfellet at du faktisk trenger wine, så blir systemet ditt fyllt med mer lib32 enn du har alle andre pakker. Det samme gjelder Google Earth, som i siste versjon krever ca 160MB 32bit libraries. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Welcome to the [email protected] mailing list!Welcome to the Steam for Linux limited beta! Oh fuck oh fuck oh fuck YES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå