Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) For all del. Jeg diskuterer ikke med amatører. http://www.vim.org/ Endret 5. november 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 For all del. Jeg diskuterer ikke med folk som er stuck in the past. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hugs & kisses? That being said, geany/kate/gedit og gjengen tilbyr ingenting utover vim, bortsett fra tyngre interface og dårligere keybinds (selv om hvertfall kate har vi mode, hint hint). Endret 5. november 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 For all del. Jeg diskuterer ikke med folk som er stuck in the past. Nåja, programmering og tekstbehandling er da ikke akkurat noe nytt, så en editor går vel egentlig ikke helt ut på dato så lenge den har de nødvendige funksjonene på plass Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 That being said, geany/kate/gedit og gjengen tilbyr ingenting utover vim.. Broken argument når du snakker om vim eller emacs da uansett hva som blir sagt blir motargument ett eller annet script som kalles via et CLI. Sammenligner du default vim med default config uten bruk av CLI-verktøy derimot skal det nok ikke være problemer å finne egenskaper vim ikke har. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er sant, men den modellen gjelder jo andre editorer (som Kate) også, ettersom mye ekstrafunksjonalitet kommer via plugins. Og det er en god ting. Men vim (og tildels emacs) har en overlegen fordel når det kommer til keybindings og extensibility. Ikke-X-mode er en betydelig fordel (hvertfall hos meg), plugins kommer i tillegg. Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Enn at vi skulle ende opp i en liten flame igjen. Det er noe magisk med disse editorene. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hehe, er nesten så en får lyst til å dra fram "ed" igjen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ed! The standard editor! http://www.gnu.org/fun/jokes/ed-msg.html 1 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg liker å sammenligne emacs-brukere med mormoner. Snart de har begitt seg inn i emacs blir det altoppslukende, og de forsøker å gjøre alt i livet i emacs, inkludert surfe nettet, lese epost og redigere film. I tillegg forsøker de å dra med seg alle rundt seg i denne elendigheten og blir en plage for alle rundt dem. Bruk vim. 5 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Slenger denne inn her, siden den plutselig kom til å handle om linux også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468890 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fikk nettopp mail fra Valve: "Welcome to the Steam for Linux limited beta program! This email contains information on important issues including installing the Steam for Linux client, configuring your graphics card, and reporting issues." ! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Flotters, får håpe jeg får en slik en og. 2 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Fikk nettopp mail fra Valve: "Welcome to the Steam for Linux limited beta program! This email contains information on important issues including installing the Steam for Linux client, configuring your graphics card, and reporting issues." ! Heldig! Hvilken distribusjon oppga du? Endret 6. november 2012 av hakonvl Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Kult, steam funker Installerte fra AUR https://aur.archlinu...packages/steam/ Det står beskrevet i kommentarene hvordan man kommer forbi beta program sjekken, men ser ikke ut som det er mulig å spille uten å være med i beta programmet. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Heldig! Hvilken distribusjon oppga du? ubuntu Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg har et spørsmål til dere. Jeg står akkurat i trykket for å kjøpe Raspberry Pi Type B for £21.60 (uten frakttillegget). På tollvesenets sider, eller rettere sagt valutakursene (http://www.toll.no/templates_tad/tolltariffen/tvinnexchangerates.aspx?id=98), kommer prisen akkurat under frigrensen på 200 ,- Problemet er at denne er "gyldig" frem til 18.11.2012, og firmaet (rsdelivers.com), vil toppen bruke 6 uker på å sende pakken. Skal jeg ta sjansen på betale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå