Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er ikke frie, men de er hvertfall GNU/Linux-kompatible på én eller annen måte:

www.humblebundle.com

Noen som har klart å kjøre Limbo under 64-bit Arch med Wine x86_64? Får "This application requires Directx9 to run", samt en lengre melding i terminalen. Ut i fra hva jeg har lest på nett og funnet ut selv er det problemer md 64-bit. Å installere DirectX hjelper ingenting, så skal prøve ren 32-bit senere om det ikke dukker opp noe annet.

Edit: Har ikke testet ennå, men tror jeg manglet lib32-nvidia-utils :)

Endret av hakonvl
Lenke til kommentar

Gnome-shell themet er den baren på toppen, menyen når du trykker super tasten, trayet nederst, run dialogen og notifications.

GTK3 themet er hvordan programmer (altså program chrome) som bruker GTK3 ser ut. Det er de fleste applikasjoner som bruker GTK (som er de fleste du vil bruke som en Gnome bruker). Men det er enda mange programmer som bruker GTK2, så pass på å finne en GTK2 theme du liker også. De programmene med 50m chrome og ikoner med gloss fra 20 forskjellige vinkler bruker Qt. Om du vil de skal se anderledes ut trenger du også en Qt theme.

Lenke til kommentar

Søkte via terminal etter Chromium, men den fant bare et top-down shooter spill.

Men nå ser det ut til at pakken fra chrome.google.com funker. Eneste forskjell fra i sted er at jeg lastet ned via Opera, men det tviler jeg på er årsaken til at det funket denne gang.

 

Fikk feilmelding når den prøvde å laste ned dependencies tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...