Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker kun Google Docs. Botnet master race :tease: Klarte aldri å bli helt venn med hverken OpenOffice eller LibreOffice, mens Google Docs er enkelt og greit, har mulighet til å enkelt lagre i mange formater m.mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er jo nettopp at noen er dumme nok til å lagre dokumenter andre skal åpne i docx. :p

Jeg storkoser meg hver gang noen skal printe ut noe på jobb, og kan se langt etter å åpne docx-filen i Word 2003 på jobb. De spør jo selvfølgelig meg hvorfor det ikke går. "Microsoft lager nye formater som ikke fungerer med gamke kontorprogrammer for å tvinge alle til å oppgradere for å slippe surr og drit som ikke fungerer. Derfor kjører alle med respekt for seg selv LibreOffice i stedet. Forresten finnes det websider som kan konvertere for deg, det tar alt fra fem minutter til fem timer. Lykke til med googlingen."

Bortsett fra "med respekt for seg selv"-biten da.

Websider som koverterer er ikke noen god løsning, spesielt i jobsammenheng for folk uten spesielt store kunskaper om data. For den saks skyld tror jeg har lagret i .doc fra LibreOffice, noe også foreldrene mine gjør, da jeg hadde problemer med konverteringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...