Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg kjører et tilleggsprogram for å åpne docx-filer i Word 2003. Tar noen ekstra sekunder å laste programmet, men det kan jeg leve med for å unngå 2007. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Folk med respekt for seg selv bruker ikke office-programmer. 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Laster som regel bare opp til Google Docs hvis jeg trenger å lese et .docx-dokument, men det er heldigvis sjelden. Bruker igrunn bare ren tekst eller html til å skrive ting selv, evt. LaTeX hvis det må se pent ut. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Bruker kun Google Docs. Botnet master race Klarte aldri å bli helt venn med hverken OpenOffice eller LibreOffice, mens Google Docs er enkelt og greit, har mulighet til å enkelt lagre i mange formater m.mer. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 LibreOffice er jo overlegent google docs på ALLE områder bortsett fra insta-sharing. LaTEX er vel uansett fullstendig uaktuelt for alle "normalbrukere". Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Problemet er jo nettopp at noen er dumme nok til å lagre dokumenter andre skal åpne i docx. Jeg storkoser meg hver gang noen skal printe ut noe på jobb, og kan se langt etter å åpne docx-filen i Word 2003 på jobb. De spør jo selvfølgelig meg hvorfor det ikke går. "Microsoft lager nye formater som ikke fungerer med gamke kontorprogrammer for å tvinge alle til å oppgradere for å slippe surr og drit som ikke fungerer. Derfor kjører alle med respekt for seg selv LibreOffice i stedet. Forresten finnes det websider som kan konvertere for deg, det tar alt fra fem minutter til fem timer. Lykke til med googlingen." Bortsett fra "med respekt for seg selv"-biten da. Websider som koverterer er ikke noen god løsning, spesielt i jobsammenheng for folk uten spesielt store kunskaper om data. For den saks skyld tror jeg har lagret i .doc fra LibreOffice, noe også foreldrene mine gjør, da jeg hadde problemer med konverteringen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 LaTEX er vel uansett fullstendig uaktuelt for alle "normalbrukere". LyX derimot! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg storkoser meg hver gang noen skal printe ut noe på jobb, og kan se langt etter å åpne docx-filen i Word 2003 på jobb. cat fil.docx > lpr Problem? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 «Ah, var det teksten du ville ha ut, hvorfor brukte du ikke et tekstformat?» 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Eyh, Del, har du bestemt hvor vi skal ta imot Larabel? Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jepp. Gode nabo er dritbra, men mannen er en ølhund. Mikrobryggeriet har byens beste øl. Høres klokka åtte greit ut? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 That makes two of us! Gode Nabo har et fabelaktig utvalg. Klokken 8 er fint. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Sucks. Jeg vil også drikke øl og snakke linux Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Øyh! Jeg er ikke trønder. Endret 9. mai 2012 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Bah. Nå skulle jeg lage en bootbar USB-stick, men UNetbootin finner ikke den nyformaterte minnepenna mi. Noen andre programmer jeg kan bruke? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Man kan bare bo der så lenge før barten og skinnvesten vokser ut av huden, og General løs renner nedover tennene... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Haha! Hva er den magiske grensen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå