xTep Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Neste reboot ble ikke spesielt pen, for å si det sånn, fikk masse hvit skrift med kryptiske beskjeder isedenfor desktop, men en reboot til fikset biffen. =P EDIT: Der gikk alt i stå igjen Endret 2. mai 2012 av xTep Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det neste vi går råd om blir vel en beksjed om et noe kryptisk måte å få ssh opp, og så putty på en eller annen annne maskin. Så blir det å leke seg med dmesg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vanligvis bruker jeg å vente til nye distribusjoner har hatt en god måned på å modne seg, men denne gangen kastet jeg meg ut i det siden 10.10 ikke hadde oppdateringer lenger. 12.04 har definitivt godt av noen uker med modning ja! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har prøvd Ubuntu GNOME Shell Remix 12.04 i kveld, og det kan absolutt anbefales for dem som foretrekker gnome 3/shell fremfor Unity. Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Michael Larabel fra Phoronix kommer til Trondheim rundt 17. mai, en fin anledning til sosialt samvær for linuxinteresserte. Rop ut om du er interessert i å møtes. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er det noe spesielt som skjer da eller, for å isåfall skal jeg vudere det. Men ellers så tviler jeg på at jeg har anledning til å ta meg fri fra eksamenslesingen. Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det spesielle er nettopp at Michael kommer Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Høres spennende ut Del, skulle ønske jeg kunne komme. Virker som en veldig ordentlig fyr, skriver så mange nyheter samtidig som han lager PTS. Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg kan gjerne hilse på. Flottings, ligger an til pilsing på egnet utested 16. mai, men datoen er ikke hugget i stein ennå (han blir i byen 17. og 18. også). Synd Nordmoen, hadde vært morsomt å møttes. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kan anbefale Den Gode Nabo. :> 2 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Godt lesestoff fra BBC News http://www.bbc.co.uk/news/technology-17916879 La spesielt merke til denne: "The patents system is being used to slow down a lot of healthy competition and that's a real problem. I think that the countries that have essentially figured that out and put hard limits on what you can patent will in fact do better." Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hm, hadde vært konge å dukke opp i trondheim for en øl og linuxskravvel, men jeg må dessverre prioritere hus og hage da Ta turen til Hamar, da vel :> Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dell's Project Sputnik pairs Ubuntu with the XPS 13 to help create a developer's dream Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ikke med 1366x768 skjerm... 3 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 13 tommer blir også litt for lite om du spør meg. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Den ser jo veldig fin ut da. For meg er nok oppløsningen en dealbreaker og. Trenger ikke være særlig større, men 900 høyde ville vært fint. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dell's Project Sputnik pairs Ubuntu with the XPS 13 to help create a developer's dream "Sputnik units will first be going out to "key influencers," but should the six-month trial prove successful, Dell foresees adding a beefier machine to the Sputnik lineup, and eventually weaving in heavy cloud integration to create an all-in-one testing and deployment platform." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Etter mange år som Windowsbruker tenkte jeg nå å teste ut Linux igjen. Valget falt på Mint. Går det greit å dualboote Win7 og Mint12? Ingen sjanse for at jeg fucker opp og sletter Win7 når jeg skal installere Mint12 på en annen harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå