RattleBattle Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) "iGenius" var, som alt annet på Discovery, bare søppel. Må være den mest idiotiske "dokumentaren" jeg noen gang har sett. "American Hotrod" og "American Chopper" var kvalitet i forhold til dette. Endret 22. oktober 2011 av RattleBattle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 "iGenius" var, som alt annet på Discovery, bare søppel. Må være den mest idiotiske "dokumentaren" jeg noen gang har sett. "American Hotrod" og "American Chopper" var kvalitet i forhold til dette. Må bli sånn når programmet er laget for folk med 15 sekunder "attention span"* og av apple fanboys. *) Hva kalles det på norsk? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 konsentrasjonsevne. sånn, måtte bare. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 konsentrasjonsevne. sånn, måtte bare. 15 sekunders konsentrasjonsevne? Virker for meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 15 sekunders konsentrasjonsevne blir feil. Eller i hvert fall ikke riktig. Oppmrksomhetsspenn? Tror biografien kan bli spennende å lese, det virker som om han både er ganske åpen om eilvurderingen ifht. alternativ medisin i stedet for operasjon, samtidig som han fremstår i enkelte tilfeller som en relativt irrasjonell narsissist, f.eks. i forhold til Android, og hvordan han skal "ta" Google, fordi det er et stjåle produkt. Lurer på hvem som stjal sist fra motparten i ICS/vs iOS5... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Pft, en tosk og en hippie. Sånn går det når du velger de alternative veiene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Forbløffer meg like mye hver gang noen går for alternativ medisin i slike tilfeller. Minner meg om sketchen fra Uti vår hage (første sesong) hvor de fra alternativ medisin trykker på foten for å gjenopplive en fyr Endret 22. oktober 2011 av Occi Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Alternativ medisin er jo ganske greit, spesielt med tanke på ting som den moderne legevitenskapen ikke kan kurere eller fikse. Placebo er gjør jo tross alt ting mye bedre. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Men det er pent lite (fysisk) som alternativ medisin kan fikse som ikke legevitenskapen kan fikse, er vel heller det som er poenget. Menja, placebo er en fin bil det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Alternativ medisin er jo ganske greit, spesielt med tanke på ting som den moderne legevitenskapen ikke kan kurere eller fikse. Placebo er gjør jo tross alt ting mye bedre. Så ikke ut til å hjelpe Jobs. Men dette er topic for et helt annet forum. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) path = /media/KhaniRAID/Nettverksmappe writeable = yes browseable = yes public = yes browseable = yes tror jeg skulle dekke det du trenger, uten at ejg har sjekket det. Tusen takk. Men det rare nå, er at jeg får meldingen om at Windows maskinen ikke finner mappen på filservern når jeg prøver og åpne den. Jeg har forresten prøvd og feilsøke etter årsaken. Men jeg finner ikke ut av det Endret 22. oktober 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er ens tid kommet mtp. aggro kreft så ser jeg ikke store poenget med cellegift. Det blir som å ta ett potensielt godt gjenværende år og strekke de til 8 lange og smertefulle. Ja, du vinner tid men er det ikke bedre å leve bra en liten stund enn å ha smerter i lang tid før døden setter inn.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det meg eller diskuterer vi Steve Jobs i den frie kafeen? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Er det meg eller diskuterer vi Steve Jobs i den frie kafeen? Så du sier man ikke kan diskutere Gaddafi i Amnesty-forumet? Uten sammenligning forøvrig. Endret 22. oktober 2011 av RattleBattle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det meg eller diskuterer vi Steve Jobs i den frie kafeen? Klart det - kjenn dine fiender, vettu Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Var bare helheten av diskusjonen som fikk meg til å bli skeptisk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Var bare helheten av diskusjonen som fikk meg til å bli skeptisk. Å forvente noe fornuft i en diskusjon rundt Apple er nok å håpe på for mye. Apple handler om følelser, ikke fornuft. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Var bare helheten av diskusjonen som fikk meg til å bli skeptisk. Å forvente noe fornuft i en diskusjon rundt Apple er nok å håpe på for mye. Apple handler om følelser, ikke fornuft. Ihvertfall ikke mye frihet! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ihvertfall ikke mye frihet! Friheten er vel noe av det første som går på båten når man slår av fornuften. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tusen takk. Men det rare nå, er at jeg får meldingen om at Windows maskinen ikke finner mappen på filservern når jeg prøver og åpne den. Jeg har forresten prøvd og feilsøke etter årsaken. Men jeg finner ikke ut av det Windows vettu. Mulig du må legge til guest ok = yes også. ALdi satt opp tilgjengelig for alle shares før, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå