Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"iGenius" var, som alt annet på Discovery, bare søppel. Må være den mest idiotiske "dokumentaren" jeg noen gang har sett. "American Hotrod" og "American Chopper" var kvalitet i forhold til dette.

Må bli sånn når programmet er laget for folk med 15 sekunder "attention span"* og av apple fanboys.

*) Hva kalles det på norsk?

Lenke til kommentar

15 sekunders konsentrasjonsevne blir feil. Eller i hvert fall ikke riktig. Oppmrksomhetsspenn?

Tror biografien kan bli spennende å lese, det virker som om han både er ganske åpen om eilvurderingen ifht. alternativ medisin i stedet for operasjon, samtidig som han fremstår i enkelte tilfeller som en relativt irrasjonell narsissist, f.eks. i forhold til Android, og hvordan han skal "ta" Google, fordi det er et stjåle produkt. Lurer på hvem som stjal sist fra motparten i ICS/vs iOS5...

Lenke til kommentar

Forbløffer meg like mye hver gang noen går for alternativ medisin i slike tilfeller. Minner meg om sketchen fra Uti vår hage (første sesong) hvor de fra alternativ medisin trykker på foten for å gjenopplive en fyr rolleyes.gif

Endret av Occi
Lenke til kommentar

path = /media/KhaniRAID/Nettverksmappe
writeable = yes
browseable = yes
public = yes
browseable = yes

tror jeg skulle dekke det du trenger, uten at ejg har sjekket det.

Tusen takk. :)

Men det rare nå, er at jeg får meldingen om at Windows maskinen ikke finner mappen på filservern når jeg prøver og åpne den.

Jeg har forresten prøvd og feilsøke etter årsaken. Men jeg finner ikke ut av det :dontgetit:

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

Er ens tid kommet mtp. aggro kreft så ser jeg ikke store poenget med cellegift. Det blir som å ta ett potensielt godt gjenværende år og strekke de til 8 lange og smertefulle. Ja, du vinner tid men er det ikke bedre å leve bra en liten stund enn å ha smerter i lang tid før døden setter inn..

Lenke til kommentar

Tusen takk. :)

Men det rare nå, er at jeg får meldingen om at Windows maskinen ikke finner mappen på filservern når jeg prøver og åpne den.

Jeg har forresten prøvd og feilsøke etter årsaken. Men jeg finner ikke ut av det :dontgetit:

Windows vettu. :p

Mulig du må legge til

guest ok = yes også. ALdi satt opp tilgjengelig for alle shares før, for å være ærlig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...