NgZ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes FreeBSD med ZFS er knall til lagring, Leser UPDATING-filen før jeg oppdaterer, så er alt ok. Kjapt o greit å sette opp Samba og tilhørende ting og. Kan sikkert være mer jobb om man har et ullt DE som Gnome eller KDE-kjørende, men det har ikke jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Min skal kjøre X-less, så det blir nok ikke noe problem. Lenke til kommentar
Del Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg går inn i helgen med dyp depresjon. Microsoft har nok en gang lykkes med å sette verden flere år tilbake i utvikling. http://www.engadget.com/2011/02/11/nokia-posts-video-of-microsoft-partnership-announcement-online/ 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Såså, det kan være et hvileprosjekt på hardwaresiden for å holde salgstall oppe mens de gjør ferdig Meego med intel. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Bare et spørsmål, må man ha en hdd i en maskin for å kunne boote fra en live cd? fikk bootet opp, men fikk aldri logget inn. dette gjelder ubuntu 10.10. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nei, du trenger ingen hdd for å boote fra CD. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg går inn i helgen med dyp depresjon. Microsoft har nok en gang lykkes med å sette verden flere år tilbake i utvikling. http://www.engadget.com/2011/02/11/nokia-posts-video-of-microsoft-partnership-announcement-online/ Nooooooooooooooooooo. 1 minutts stillhet her "Vi skal aldri bruke android, symbian er mer enn godt nok" "Å hei microsoft, vent litt så skal jeg bøye meg fremover" Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 så hvorfor fikk jeg ikke logget inn da? den stoppet opp med login screen. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) jaja, da blir det mest sannsynlig ikke en Nokia på meg når bytter ut min Nokia 5800(så lenge de ikke slipper en god Meego telefon da) Endret 11. februar 2011 av xaco Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 jaja, da blir det mest sannsynlig ikke en Nokia på meg når bytter ut min Nokia 5800(så lenge de ikke slipper en god Meego telefon da) Akkurat samme situasjon er jeg i. Gledet meg stort til Meego! Satser på at de ikke gir opp satsingen helt ... 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 da får jeg prøve å boote fra en debian cd da, og se om jeg kommer inn der, siden jeg ikke kom inn i ubuntu.. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg går inn i helgen med dyp depresjon. Microsoft har nok en gang lykkes med å sette verden flere år tilbake i utvikling. http://www.engadget.com/2011/02/11/nokia-posts-video-of-microsoft-partnership-announcement-online/ Lurer på om dette ikke er to litt "desperate" selskaper som øyner en mulighet. Nokia har ikke noe som er helt på høyde med Android og iphone (samtidig som de vel mister andeler?), og Meego er da antakelig for langt unna i tid (evt. at Nokia har fått litt kalde føtter fordi de ser at Meego kan få det vanskelig i konkurransen fra etablerte Android og iphone). MS på sin side mangler vel en produsent som satser "hardt" på phone 7? Og ser en mulighet i Nokia, ved å sikkert tilby "gunstige betingelser"... Endret 11. februar 2011 av HawP Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er det noen her som faktisk har fått nrk sin webtv opp å gå med moonlight? Sist gang jeg forsøkte gikk det bare rett vest. Lenke til kommentar
Del Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jepp, og snart kommer Nokia til å pushe silverlight driten ut til hele verden. Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Synd dette med Nokia, hadde sett meg ut en MeeGo-telefon dette året (og jeg som hadde planer om å lage diverse Qt-apps til mobilen, jaja får holde meg til desktop-versjonen ). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg går inn i helgen med dyp depresjon. Microsoft har nok en gang lykkes med å sette verden flere år tilbake i utvikling. http://www.engadget.com/2011/02/11/nokia-posts-video-of-microsoft-partnership-announcement-online/ Ser ikke problemet. Noki kan porodusere gof hardware, men har veldig lenge slitt på softwaresiden. jeg ser ingen grunn til at Nokia ikke skal slippe mobiltelefoner med båse S^3, WP7 og MeeGo - gjerne på samme telefonmodell. Nokia regner vel ikke med å komme med mer enn én MeeGo-telefon i år, og trenger noe i porteføljeni mellomtiden. Det beste hadde selvfølgelig vørt om du fikk samtlige av Nokias modellr enten med MeeGo, Android, eller P, og gjerne muligheten til å velge hvilken firmware du ønsker også etter kjøpet. red:Leste hele artikkelen nå, bare lest litt "mildere" verjoner av den nyheten andre steder. Håper virkelig "MeeGo is getting transformed into an experimental "learning" platform" er midlertidig. Endret 11. februar 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg går inn i helgen med dyp depresjon. Microsoft har nok en gang lykkes med å sette verden flere år tilbake i utvikling. http://www.engadget.com/2011/02/11/nokia-posts-video-of-microsoft-partnership-announcement-online/ Ser ikke problemet. Noki kan porodusere gof hardware, men har veldig lenge slitt på softwaresiden. jeg ser ingen grunn til at Nokia ikke skal slippe mobiltelefoner med båse S^3, WP7 og MeeGo - gjerne på samme telefonmodell. Nokia regner vel ikke med å komme med mer enn én MeeGo-telefon i år, og trenger noe i porteføljeni mellomtiden. Det beste hadde selvfølgelig vørt om du fikk samtlige av Nokias modellr enten med MeeGo, Android, eller P, og gjerne muligheten til å velge hvilken firmware du ønsker også etter kjøpet. red:Leste hele artikkelen nå, bare lest litt "mildere" verjoner av den nyheten andre steder. Håper virkelig "MeeGo is getting transformed into an experimental "learning" platform" er midlertidig. Tatt et par glass allerede ser jeg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen som har en god steg for steg (alle steg) guide for å laste ned, (kompilere) og installere egen kernel i Ubuntu 10.10? Må nemlig teste en annen kernel i forbindelse med litt trøbbel på ny SSD. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Utdatert? Dono. https://help.ubuntu.com/community/Kernel/Compile Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tatt et par glass allerede ser jeg. Haha, får ikke lov denne helgen, har hatt en liten minioperasjon. Skylder på stadige bytter mellom laptop og stasjonær-tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå