Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. "Har du sjekket om strømkabelen er plugget i" type løsning. :p

Men font smoothing hadde utvilsomt gjort seg.

Litt morsomt ettersom jeg har flere års erfaring med IT support av forskjellig grad, og har vært igjennom mye .. :p

rTorrent

Noen som har erfaring med å få rTorrent til å laste ned til forskjellige mapper basert på hvilke trackere torrentene tilhører? Kan godt være en predefinert liste av "trackere" dette skal gjelde.

Et perfekt oppsett ville vært noe ala

torrents/completed/tracker_x

torrents/completed/tracker_y

torrents/completed/tracker_z

torrents/completed/unknown_trackers

torrents/incomplete

torrents/files_files

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

Fant løsningen. Dette skjedde i forbindelse med flytting. og har forvekslet en DVI-D singel link mot en DVI-D dual link-kabel.... Ser nå at bildene dere har sett på er helt fine, men for meg der og da var det helt uleselig :p

Dersom det bildet vi så er slik det faktisk skal være vinner du årets styggeste gnome desktop-prisen. Gratulerer.

Lenke til kommentar

Siden patchene allerede er godkjent og bare venter på merge-vinduet til .38-kjernen betyr det også at man får nyte godt av dette ut-av-boksen allerede til vårslippet av distroer :)

Dere med Arch og evt andre rullende distroer, oppdateres kjernen like ofte som alle andre komponenter? I så fall er vel dere blant de aller første som får .38 uten å måtte kompilere og snekre på egenhånd. Blir spennende å se forskjellen!

Lenke til kommentar

Ja, vi har vel hatt .35 i Arch en stund. Kan ikke si jeg bryr meg mye, egentlig, jeg får fortløpende oppdateringer til nyere programversjoner, og det er egentlig det viktigste for meg. (Så lenge jeg ikke venter på en kernelfix)

linux er jo MILEVIS foran Win7 når det gjelder responsivitet under load allerede (for ikke å snakke om når et program henger seg uten å bruke CPU i det hele tatt, likevel blir alt sirup i win).

Lenke til kommentar
rTorrent

Noen som har erfaring med å få rTorrent til å laste ned til forskjellige mapper basert på hvilke trackere torrentene tilhører? Kan godt være en predefinert liste av "trackere" dette skal gjelde.

torrents/incomplete

torrents/files_files

Det er vel hoved-"problemet" med rtorrent som jeg har egentlig. Forskjellige trackere og forskjellige prioriteringer..
Lenke til kommentar
rTorrent

torrents/incomplete

torrents/files_files

Det er vel hoved-"problemet" med rtorrent som jeg har egentlig. Forskjellige trackere og forskjellige prioriteringer..

Og forskjellige typer filer og hvor lenge de skal få ligge i arkivet. Har alt skrevet et xml-rpc webinterface til rtorrent som kan sortere etter tracker. På archlinux wikien fant jeg noe som muligens kan brukes/modifiseres til å brukes. Må bare ha tid og ressurser til å forstå de linjene og hva de egentlig gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...