Xecuter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) BSOD er ganske relativt, du må nesten fortelle hva BSOD-en sa Kontroller at du har nok diskplass. Hvis det er angitt en driver i stoppmeldingen, deaktiverer du driveren eller kontakter produsenten for å få driveroppdateringer. Prøv å bytte videokort. Har satt VB til å bruke dynamisk diskplass. Kan det være saken? Endret 6. september 2010 av Xecuter Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 BSOD skal vel ha en feilmeldingskode du kan google Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har satt VB til å bruke dynamisk diskplass. Kan det være saken? Dynamiske diskplassen har også en maksgrense. Du ser den ved Storage i VB. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Maksgrensen er satt til 10 GB. Det burde holde i massevis. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tydeligvis ikke. Hvilken windows har du? Vista og 7 bruker lett over 10 gig. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Windows XP SP2. Har fungert med 10 GB før. Får prøve å sette statisk diskplass. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde ikke problem med dynamisk diskplass da jeg installerte w7 i VB. Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Windows XP SP2. Har fungert med 10 GB før. Får prøve å sette statisk diskplass. Fungerer fint her. Standardinstallasjon av XP krever 1.46 GB i VB. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har fortsatt samme problemet med statisk diskplass. Kan det være installasjonsplata? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Noen som har noen fornuftig måte å koble opp en xbox til å streame ting ifra en pc? Ser den ber om Windows Media Center men det har jeg jo slettes ikke...gjerne en Linux-løsning hvis det finnes :\ Burde ikke for eksempel VLC kunne løse dette? Endret 7. september 2010 av b-real Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som har noen fornuftig måte å koble opp en xbox til å streame ting ifra en pc? Ser den ber om Windows Media Center men det har jeg jo slettes ikke...gjerne en Linux-løsning hvis det finnes :\ Burde ikke for eksempel VLC kunne løse dette? En DLNA-server fikser vel biffen. Jeg har brukt MiniDLNA på Debian mot PS3, men den kan ikke konvertere formatene som PS3 ikke skjønner. Jeg vet ikke hvilke formater Xbox skjønner, så det får du heller teste ut selv. Det finnes både enkle og avanserte servere der ute. Et søk på DLNA bør i hvert fall hjelpe deg på vei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Uhum...Har skjønt at DLNA-server er tingen men finner ufattelig lite relevant informasjon via google :\ XBMC var ikke til mye hjelp Enna var heller ikke det jeg var ute etter :\ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 uShare er hva du er ute etter. Har brukt det lenge, funker hest. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 uShare er hva du er ute etter. Har brukt det lenge, funker hest. Oki, skal proove.. Men til et annet problem, naa nekter ubuntu aa starte..jeg faar opp feil at han ikke klarer aa connecte X Server...wth.. Har ubuntu noe tilsvarende rollback som windows-maskiner haar Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) For de som ikke er klar over det, så har nå Linux Mint Debian ankommet "LMDE in brief Linux Mint Debian Edition (LMDE) is a rolling distribution based on Debian Testing. At the moment, it comes as a 32-bit live DVD with a Gnome desktop. The purpose of LMDE is to look identical to the main edition and to provide the same functionality while using Debian as a base." Endret 7. september 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Prøvd å boote en eldre kernel? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 "LMDE in brief Linux Mint Debian Edition (LMDE) is a rolling distribution based on Debian Testing. At the moment, it comes as a 32-bit live DVD with a Gnome desktop. The purpose of LMDE is to look identical to the main edition and to provide the same functionality while using Debian as a base." Hvem i huleste ville funnet på å bruke noe slikt? I just don't get the point... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Rolling release Mint? Hvorfor? Er man typen som setter pris på rolling vil vel Debian Testing uansett være en bedre base? Eller? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvem i huleste ville funnet på å bruke noe slikt? I just don't get the point... Tja, hvor mange nybegynnere har jeg ikke sett på forumet som klør seg i hue når de skal installere nyeste versjon av Firefox i Ubuntu eller Mint? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tja, hvor mange nybegynnere har jeg ikke sett på forumet som klør seg i hue når de skal installere nyeste versjon av Firefox i Ubuntu eller Mint? Og de skal bli mindre forvirret av å få Iceweasel i stedet for Firefox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå