objorkum Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Så vidt eg kunne lese gjaldt det berre 1.x-versjonen, og eg trur det berre gjaldt OOo i Windows. Kva det har med Linux å gjere, ja det er ikkje godt å seie. Uansett, eg trur kommentaren berre var for å provosere. EDIT: Når ein skriv "n00b" så mange gonger er ein ikkje anna ein ein CS-fjortis. Endret 16. september 2005 av objorkum Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hvor er det Windows-brukere har fått det fra, at GNU/Linux og annen åpen kildekode liksom ikke innholder sikkerhetshull i det hele tatt? Endret 16. september 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) EDIT: Når ein skriv "n00b" så mange gonger er ein ikkje anna ein ein CS-fjortis. Særlig når han greier å "feilstave" n00b (..) alle n0bbsene som (..) Endret 16. september 2005 av olefiver Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor er det Windows-brukere har fått det fra, at GNU/Linux og annen åpen kildekode liksom ikke innholder sikkerhetshull i det hele tatt? Fra Linux n00bs ? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har ikke fortalt Windows-brukere det Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Så du mener at du er en «Linux n00b»? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Neida, nOOb er et teit uttrykk. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hvilke av disse versonene er det jeg skal laste ned for en k6-maskin? link Endret 16. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vel, digi.no melder om at OpenOffice har en "sårbarhet". Jeg sier det slik fordi det ser ut som om feilen er fikset allerede. yay, go digi, flott gjort. Grunnen til at jeg poster dette her er denne kommentaren som en person la igjen på digi. Jaha.. hva sier dere nå Linux n00bs? Jeg har visst dette hele tiden. Linux dritet er mer usikkert en Windows sine ting. Vi hører bare ofter om trøbbel med MS fordi 99.999999% i verden bruker MS og fordi alle n0bbsene som lager virus og sånn hater MS. Dere burde spørre dere hvorfor dere hater MS sånn! Er det egentlig fordi Bill Gates er 10000000 ganger flinkere enn dere n00bs?! Han har lagt Office og DOS og så videre. Tror ikke han hadde klart om han var n00b. Ja, der fikk vi så hatten passet. Jeg syns det var en hysterisk dum/morsom/ironisk kommentar (stryk det som passer, gjerne på skjermen med tusj) Men han kan bare ikke være særiøs?? Dessuten har respekten min for LilleBill økt drastisk. Han må jo være bra smart siden han har lagt Office og DOS og så videre... Troll, ikke hør på dem. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 i386 Takker så mye Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei igjen Nå har jeg en trådløs antenne til overs, som jeg har koblet til Linux maskinen. Hvordan får jeg Linux til å finne antennen? Jeg har et program som heter et eller annet med ****wlan, men den finner den ikke Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva slags kort er det snakk om (anntar at du med "antenne" mener "kort") Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Ja, det er et belkin 54g kort, som står i pc'en med utstikkende antenne. ps: Bruker Kubuntu Bilde Foresten: Hvilken linux distro er mest brukervennlig og bra til desktop bruk? Endret 17. september 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Brukervennlig og bra til desktop? Hold deg til (k)Ubuntu, du... Kortet bør fungere, ihvertfall med ndiswrapper. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 dra en "lspci" og post resultatet her. Det vil fortelle oss hvaslags maskinvare du faktisk har (ikke bare leverandører, men hvilke brikker - og det er det som er interessant når man snakker om drivere) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hvis noen er interessert i en god samling Microsoft Windows Crash-skjermskudd. (: Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 dra en "lspci" og post resultatet her. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Åpen et terminalvindu, logg inn som root, og skriv lspci. Eller lspci -v Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis noen er interessert i en god samling Microsoft Windows Crash-skjermskudd. (: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå