Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Så vidt eg kunne lese gjaldt det berre 1.x-versjonen, og eg trur det berre gjaldt OOo i Windows.

Kva det har med Linux å gjere, ja det er ikkje godt å seie. Uansett, eg trur kommentaren berre var for å provosere.

EDIT: Når ein skriv "n00b" så mange gonger er ein ikkje anna ein ein CS-fjortis.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, digi.no melder om at OpenOffice har en "sårbarhet". Jeg sier det slik fordi det ser ut som om feilen er fikset allerede. yay, go digi, flott gjort.

Grunnen til at jeg poster dette her er denne kommentaren som en person la igjen på digi.

Jaha.. hva sier dere nå Linux n00bs?

Jeg har visst dette hele tiden. Linux dritet er mer usikkert en Windows sine ting. Vi hører bare ofter om trøbbel med MS fordi 99.999999% i verden bruker MS og fordi alle n0bbsene som lager virus og sånn hater MS.

Dere burde spørre dere hvorfor dere hater MS sånn! Er det egentlig fordi Bill Gates er 10000000 ganger flinkere enn dere n00bs?! Han har lagt Office og DOS og så videre. Tror ikke han hadde klart om han var n00b.

Ja, der fikk vi så hatten passet.

Jeg syns det var en hysterisk dum/morsom/ironisk kommentar (stryk det som passer, gjerne på skjermen med tusj)

Men han kan bare ikke være særiøs??

Dessuten har respekten min for LilleBill økt drastisk. Han må jo være bra smart siden han har lagt Office og DOS og så videre...

Troll, ikke hør på dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...